• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Det kan man undra..

B189991B-886D-4788-ACD2-544CF1B81367.jpeg
 
Tack! Jag har bestämt mig för att vidga vyerna lite efter två år med typ 20 Seikos, framför allt dykare. Hittills en Black Bay och så denna. Lite bekymmersamt dock pga att de är påtagligt dyrare och jag vill inte riktigt släppa mina seikofavoriter ... ;)
Hehe... Jo, jag känner igen det där. Man får lära sig prioritera när man håller på med den här hobbyn.

Gillade den där kombon med just den klockan och det bandet. Är alltid roligt att hitta nya snygga lösningar här på Klocksnack.
 
Äntligen!:) Ikväll hälsar jag min 214270 välkommen hem efter tid på vift hos två sköna KS’are och tillika vänner till mig.
Stort tack till @Stefan S för att jag fick köpa tillbaka den och som dessutom levererade den personligen under ett trevligt besök ombord hos mig på mitt jobb!:happyhappy:
1B1F52A1-7DA4-4511-A9E1-54EC92E6D46D.jpeg
Ja, det är lite blandade känslor just nu men nu har den liksom kommit hem till pappa igen. Vi får se hur stor saknaden blir, en jäkligt bra klocka är det i alla fall.
 
Tillbaka
Topp