Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör du egen musik eller är du DJ typ ?Spinner lite musik.
![]()
Var i Kapstaden är du/ni?Apetiser innan femrättersmeny i Kapstaden![]()
Bah! Gräsare här med, skönt. Watches aaaaaaall night lång![]()
Lördagsbubblar som det anstår en vabbande gräsänka efter en dags hårt trädgårdsarbete.
Jag tror dessvärre att det kommer sluta som igår, att jag slocknar själv vid nattning. Jag tog till och med ett wristshot vid kvällsläsningen som jag tänkte posta i fredagstråden men somnade innan jag hann lägga upp det...Bah! Gräsare här med, skönt. Watches aaaaaaall night lång
Spelar andras musik, DJ.Gör du egen musik eller är du DJ typ ?
Classic men fan va skönt de är!Jag tror dessvärre att det kommer sluta som igår, att jag slocknar själv vid nattning. Jag tog till och med ett wristshot vid kvällsläsningen som jag tänkte posta i fredagstråden men somnade innan jag hann lägga upp det...
Här har vi inte börjat än.Classic men fan va skönt de är!
Sa du nattning? Shit detta skulle vart klart 20:00ILL be back!
![]()
Good enough, hade du lirat stenplattor hade jag kysst dina fötterSpelar andras musik, DJ.![]()
Sovmorgon låter Nice, tösen lär sova ett tag men mojjan märker ju ändå inte av detHär har vi inte börjat än.
Det är ju ändå lördag tänker jag och hoppas på sovmorgon imorgon...
Damn den såg fin ut! Måste återuppta öl intresset när tid finnesMyser med en stout på balkongen.![]()
Det var en tuff jefel![]()
Fotograferar den här älsklingen.
Seiko Landmaster GMT (SBDW005) på Arne från Hirsch.
Ja, den är fet! Inte sådär väldigt stor heller. Det är bra.Det var en tuff jefel![]()