Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt Phoenix nato landade idag
![]()
![]()
Verkligen! Andra natot från demPhoenix är bra skit
Min fru är från Kapstaden, och vi längtar dit mest hela tiden!Vi åt på La Mouette igår vid Sea Point. Bor på Taj. Lämnar dock Kapstaden imorgon, ska uppleva djur i Gondwana-reservatet. Känner du till landet?
Åkte förbi huset idag, ska träffa mäklare imorgon. Glömde ta med klockan på bilden så jag citerar mig själv för att få med en klocka i inläggetVäntar på flyget till Miami. Tänkte köpa hus i Cape Coral.
![]()
Ser ju jäkligt fint ut set där!Åkte förbi huset idag, ska träffa mäklare imorgon. Glömde ta med klockan på bilden så jag citerar mig själv för att få med en klocka i inlägget
![]()
Riktigt trevligt med kanal på baksidan, dvs ”sjötomt”. Visserligen bara sötvattenkanal men hus med havsaccess kostar betydligt mer. Dessutom blir fastighetsskatten rätt hög då. Så jag får nöja mig med att meta alligatorer.Ser ju jäkligt fint ut set där!