Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kanske skulle prova igen. Har kört Grov i 35 år nu.....![]()
Stödköp, den lille rackaren riskerar att försvinna pga att den säljer för dåligt, likadant med röda lacket
jo tyvärr så är det så över hela landet, mer eller mindre, lite trist när dessa gamla klassiker försvinnerKlart du ska göra det, bästa snuset!
Är det så generellt, trodde att det bara var så här uppe! Är bara macken som tar i den här!
Vore för jävla sorgligt om den togs ur sortimentet!
Du ska inte byta ut ett vinnande koncept.Man kanske skulle prova igen. Har kört Grov i 35 år nu.....![]()
Lunch kl 08?Lunch och snabbpost![]()
Samma här och med Seiko original stålband bara + i mina ögon.Börjar gilla den där alpinisten mer och mer faktiskt![]()
Livsfarliga hagel!Kör självklart dedikerade grek-klockan idag. Men Jävlar att det kan hagla här!gömmmer mig i hotellbaren tills det har passerat
![]()
![]()
![]()
Jag brukar köra med Cetirizin som basmedicinering. Har du ett astmainslag ta astmamedicin. Blir det trots det för besvärligt tar jag några cortison, händer 0-2 ggr per år. Inget cortison till vardags.Påväg hem med pollenbesvär från helvete. Har knappt kunnat andas på tre dagar, på riktigtinte ens via munnen. Vad gör man åt detta?
Hoppas Göteborg är mildare mot mig.
![]()
Satan va bra den är!Lunch i Palma. Eller rättare sagt så tar jag en öl medans flickvän shoppar.