Blir glad när jag ser den bilden! Där har vi en VC som får leva, inte ligga i ett mörkt bankfackInspekterar eldstaden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir glad när jag ser den bilden! Där har vi en VC som får leva, inte ligga i ett mörkt bankfackInspekterar eldstaden
![]()
Känner mig alltid extra cool med den på armenDen dinkan är ju stenhård![]()
Jag förstår det, liknar något som sitter på ungarnas actionmans!Känner mig alltid extra cool med den på armen![]()
I’m an actionman!Jag förstår det, liknar något som sitter på ungarnas actionmans!
Mot jobbet!
![]()
+1Åsikterna verkar vara samladeExplorern får forska vidare på någon annans handled i sommar!
![]()
Presenterat vårt UF-företag för en Rotary-jury
Gick bra tycker vi, lugnar ner sig lite med klocksnack..
Edit: Vilket sjysst ljus som får mig att se lagom röd ut![]()
Hahaha, ditt inlägg innan tänkte jag att det skulle vara coolt om du gjorde så
Hahaha, ditt inlägg innan tänkte jag att det skulle vara coolt om du gjorde så![]()
Blev ju bra ändåMissade![]()
Vilket Ur äre som ingentligen håller rätt tid?
Haha, 16610 går 2 min snabbt ( så man hinner med bussen), 79220B ställdes in av en morgontrött person, 79220N gick mest precisVilket Ur äre som ingentligen håller rätt tid?![]()
Helt rätt! Lyxa till det med en skånsk dryck.![]()
Löxar till det. Får se upp bara så att jag inte hamnar i Löxefällan.![]()