• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Åker pendeltåg!
20180524_123519.jpg

Håller med om att du hade möjligheten att vara opportunistisk; om du ej gnällt om folk som postat många bilder och gafflat OT m.m - sett att det var "ok" och gjort det du med.

Nu är den chansen förbrukad dock, så du får leva lyckligt som hycklare ;)

Ser fram emot bauhaus!!!!! :woot:

Det finns väl å sidan inget värre än kategoriska människor som oavsett vad inte kan ändra åsikt.

Kan ärligt säga att tanken var att posta klocka plus en restaurangbild men råkade posta medan jag gick till bilen och då hade du redan huggit som en kobra :)

Men jag fick några påminnelser av livet förra veckan om hur otroligt oviktigt det är gällande vad folk postar för bilder på ett forum och då har jag inga problem alls med att ändra inställning. En bra egenskap faktiskt om man får säga så om sig själv :)

Nog om det...nu blir det Bauhaus :D

Måste ta med mobilen nån gång på min cykelrunda så får ni se fina bilder. Cykelterroristen som gör alla mina andra klockor svartsjuka just nu pga. all armbandstid den får, ja den överlevde ännu en runda och så ännu en dusch på det. Utsätter den för mycket men den verkar vara klockornas Nokia 3310.
1527166738011877326939.jpg

Måste ta med mobilen nån gång på min cykelrunda så får ni se fina bilder. Cykelterroristen som gör alla mina andra klockor svartsjuka just nu pga. all armbandstid den får, ja den överlevde ännu en runda och så ännu en dusch på det. Utsätter den för mycket men den verkar vara klockornas Nokia 3310.
1527166738011877326939.jpg
Terroristen går helt obemärkt genom ett yoghurtbad, det gör INTE en 3310:a!
Annars är dom nog jämförbara!

Tillbaka
Topp