Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lunch på Restaurang Drama inne på SF:s domäner i Mall of Scandinavia. Lite hemligt ställe men bra lunch. Bra ställe om man vill ha lite mer lugn och ro också.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grabben är katig så länge den står stilla. När den går igång behöver han någon att hålla i handen.En av katterna blev påkörd av Dammis, han satt lugnt kvar tittade på Dammis när den fick lov att jobba RUNT Izak!
Iofs flyttade han sig inte för Hugo heller (kompisens robotklippare)!
Vafan.. först gnäller du om att folk postar för många bilder/går OT osv - och nu är du värst av alla![]()
DIV 3? Sport? och vart?Dags och lämna skåneland. Ikväll blir det premiär och comeback för mig i div 3.![]()
![]()
Känns befriande. I eftermiddag ska jag till Bauhaus så då blir det skruv- och spikkavalkad
![]()
Håller med om att du hade möjligheten att vara opportunistisk; om du ej gnällt om folk som postat många bilder och gafflat OT m.m - sett att det var "ok" och gjort det du med.
Nu är den chansen förbrukad dock, så du får leva lyckligt som hycklare
Ser fram emot bauhaus!!!!!![]()
Terroristen går helt obemärkt genom ett yoghurtbad, det gör INTE en 3310:a!Måste ta med mobilen nån gång på min cykelrunda så får ni se fina bilder. Cykelterroristen som gör alla mina andra klockor svartsjuka just nu pga. all armbandstid den får, ja den överlevde ännu en runda och så ännu en dusch på det. Utsätter den för mycket men den verkar vara klockornas Nokia 3310.![]()
Mycket bra val! Grattis till den!Dricker te med nyförvärvet
![]()