Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chips byggde denna kropp, brukade jag säga när jag spelade fotboll och innebandy som mest och vägde strax över 70kg. Nu 83kgKanske min största/värsta last. Men det finns ju såklart värre saker... det är därför man kan fortsätta med det men hyfsat samvetebra med salt i värmen ändå!
Var bara tvungen att byta till nytillskottet, det börjar likna kärlek banne mig!
![]()
![]()
Det blir vinter igen, då är det nog av glädje.Chips byggde denna kropp, brukade jag säga när jag spelade fotboll och innebandy som mest och vägde strax över 70kg. Nu 83kg
Det får bli en bild på nyförvärvet![]()
![]()
Grattis! Bra köp om du frågar migDet får bli en bild på nyförvärvet![]()
![]()
Men det är ändå röda sekundvisaren som är pricken över I.Hemgång, ganska precis tolv timmar efter att jag tog morgonbilden till "Dagens vintage ur". Men Lisonans urtavla är lika fin i kvällsljus.
![]()
Fortvarande sant med andra ord!Chips byggde denna kropp, brukade jag säga när jag spelade fotboll och innebandy som mest och vägde strax över 70kg. Nu 83kg
Här blommar midsommarblomster för fullt! Mycket märklig sommar (vår)!Vi har plockat vitsippor i slutet på maj...
![]()
och firar med ett glas rött.![]()
Och vi har tidiga syrener som redan blommat ut och vissnar.Här blommar midsommarblomster för fullt! Mycket märklig sommar (vår)!![]()
![]()
Syrenerna slog ut i går!![]()
Bilderna är från i em. Kompletterar med morgondagens klocka!
Bilden tagen på balkongen, helt utan articifiellt ljus.![]()
![]()
Säga vad man vill men design kan Danskarna.Jakob J följde med på hundens kisserunda.
![]()
Den är jävligt Pablo![]()
Tjena mannen!Fakk vad jag ÄLSKAR sommaren, klockan är bara 05:30 och solen värmer redan!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjena mannen!
Härlig bild på solen!
Mitt köksdjävla fönster är åt fel håll, ser aldrig soluppgången!
Fläsk har du på armen också!
Ha det!![]()