Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör II te så mycket med köksfönstret, är ju kvällssol eller nattljust där hela sommaren!För jävligt med köksfönstret, soluppgång och solnedgång é vackra saker, FLÄSK på armen
, det vet jag inte, dock har jag massor av rimmat FLÄSK i frysen
!
Lycka till och akta dig för bunkrarnaFörbereder oss på att åka till Barsebäck och tävla i golf. Får inte glömma bananas
![]()
Visst har det blivit tråkigare att åka vagn?Nu står man inte på hållplatsen längre och undrar om lorden kör..
Haha Jodu! Hatar inte chips direktFortvarande sant med andra ord!![]()
Usch! Hoppas det löser sig fort.Sitter i ett väntrum och hoppas snart få svar varför jag har haft sån jävulsk huvudvärk dom senaste veckorna.
![]()
Allt man behöver för fredagsmysSitter på utbildning med jobb
![]()
![]()
Usch! Hoppas det löser sig fort.
håller tummarna vännenSitter i ett väntrum och hoppas snart få svar varför jag har haft sån jävulsk huvudvärk dom senaste veckorna.
![]()
håller tummarna vännen
Trist, hoppas du får ordning på det Affe!Sitter i ett väntrum och hoppas snart få svar varför jag har haft sån jävulsk huvudvärk dom senaste veckorna.
![]()
Helt rätt!Allt man behöver för fredagsmys