Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får lite jobbiga associationer av den rubriken...Sitter i trädgården och läser dagens tidning.
![]()
obs: artikeln har inget med Helsingborgs bryggeri att göra!![]()
Sitter på utbildning med jobb
![]()
![]()
Sitter i ett väntrum och hoppas snart få svar varför jag har haft sån jävulsk huvudvärk dom senaste veckorna.
![]()
Trist rättegång, fast dom brukar väl inte vara kul.Förbereder mig för att medverka i en rättegång mot min klient i eftermiddag. Kör med gummirem och shorts och skjorta utanför med uppkavlade armar. En liten rebell finns kvar i mig än
![]()
Har svårt att se att livet skulle kunna bli bättre.
Mycket intressanta föreläsningar, fokus på opiater/opioider. Vad arbetar du med?Önskar mina klienter inte såg till att ni behövde hålla sådan möten. Men verkar som en får semester idag på sin rättegång(tur man inte är advokat och behöver ljuga för dem)
Håller tummarna!Sitter i ett väntrum och hoppas snart få svar varför jag har haft sån jävulsk huvudvärk dom senaste veckorna.
![]()
Hoppas att det löser sig till det bättre!Snabb lunch och sen vidare till stora lasarettet för att röntka huvudet!
![]()
![]()
Snabb lunch och sen vidare till stora lasarettet för att röntka huvudet!
![]()
![]()
Mycket intressanta föreläsningar, fokus på opiater/opioider. Vad arbetar du med?![]()
Trist rättegång, fast dom brukar väl inte vara kul.![]()
Det kunde varit värre, du kunde varit i Östra Frölunda.Vi sitter i västra Frölunda och längtar hem till Skåne![]()