Husse
Pandion
Viktig uppgift!I uppväxtorten och ser till mammas och mammas mammas grav så de rosa blommorna växer och får lagom med vatten.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viktig uppgift!I uppväxtorten och ser till mammas och mammas mammas grav så de rosa blommorna växer och får lagom med vatten.
![]()
Tackar! Med tanke på lådans storlek så kändes det snarare som att köpa en mindre laptop än en klocka.Grattis till en klassiker!
Halvtomt för fasen, halvtomt!!Så då är glaset egentligen halvfullt?![]()
Men för fan @Affe nu får du inte hålla oss på halster längre!Har varit och hämtat inköpet från Kaplans i lördags!
![]()
På väg till hyllanTvättar
![]()
På väg till hyllan?
PM räknas ju inte mot hyllan, så det går ju inte.Frågan är väl snarare vad du gör just nu och var bilden på din klocka är? Du vet vilken tråd du postar i? Personliga vendettor går alldeles utmärkt att ta i PM.
140USD + 4,5%.Har du före/efter bilder? Kostnad?
Ja, jag vet!Tackar! Med tanke på lådans storlek så kändes det snarare som att köpa en mindre laptop än en klocka.![]()
Välkommen i gänget!Jaha 45 år gammal och detta ville doktor att jag skall köpa och använda för jag blött näsblod några gånger sedan års skiftet... Oris ser liten ut jämte
![]()
190-100 och den blinkar rött på listan... kul början![]()
Välkommen i gänget!
Bättre att ta hand om det nu, än när du känner smärtan i bröstkorgen, inte kul.
Se till att dom tar ett EKG på dig också! Det kan avslöja en hel del!
STRESSA INTE!
Det är en "first omega in space"Snygg! Vad är det för referens på denna skönhet?!
Och kv tofflor!!
Vi har ett kontor här så det är inte allvarligt ännu...
Ja, troligen mest för mig. Det hjälper mig att ha tankar på det som verkligen är meningsskapande.Viktig uppgift!
Vissa hur lite roligare än andra när man sitter och väntar..Väntar på en kollega
![]()