Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite tur i oturen ändå då. Men visst fan är det obehagligt och tråkigt. Haft 2 bilinbrott och en skadegörelse på mina bilar genom årenTack! Den ska skrotas inom kort så det är inte hela världen. Känns lite obehagligt dock då den står precis utanför köksfönstret, man känner att hemmet blivit besudlat
Vore snygg med blå tavla...Dricker rödtjut.
![]()
Älskar när dom sätter upp sådana där i typ villaområden där nästan bara de som bor i området kör. Är det för at påminna sig själv om att man har barn. Eller vill man bara förklara att vi som bor här är inte så smartaVafan låter dom barn köra bil här!?
![]()
Tar en liten promenad
![]()
Lite tur i oturen ändå då. Men visst fan är det obehagligt och tråkigt. Haft 2 bilinbrott och en skadegörelse på mina bilar genom åren
Så det kan bli, men äkthetsintyget säger 16200Haha...är det där min klocka är!
16220.
![]()
Tack för pepp och klockomdöme!Så jävla tröttsamt när vissa individer inte kan ge fan i andras saker
Du drabbas av stillestånd, hyrbilskostnader och otrygghet!
Gilla får du för klockan!
Ser sommarfräscht ut!Permission!!
Testar ett OEM band på Polarisen!
![]()
![]()
![]()
Vad tycker den samlade expertisen?
Appropå smarta, den bästa jag sett i HBG var "SLOW CHILDREN"Älskar när dom sätter upp sådana där i typ villaområden där nästan bara de som bor i området kör. Är det för at påminna sig själv om att man har barn. Eller vill man bara förklara att vi som bor här är inte så smarta![]()
![]()
Skyll på maj månads högtryck!![]()
Ser ut att kräva åtgärd.
Ser ut som ett grymt band. Men lite för ljust för min smak till den klockan.Permission!!
Testar ett OEM band på Polarisen!
![]()
![]()
![]()
Vad tycker den samlade expertisen?
Underbart!Appropå smarta, den bästa jag sett i HBG var "SLOW CHILDREN"![]()
Haha...är det där min klocka är!
16220.
![]()
Så det kan bli, men äkthetsintyget säger 16200, med glasring från 16220!
Ja det var detta jag skulle citerat..
Snyggt. Vad är det för ref och år på den där?TAW på Mosebacke!
![]()
Kan vara för besökande eller rallykalle som kört vilse ocksåÄlskar när dom sätter upp sådana där i typ villaområden där nästan bara de som bor i området kör. Är det för at påminna sig själv om att man har barn. Eller vill man bara förklara att vi som bor här är inte så smarta![]()
![]()
Gamla är lättare att ta sig in i. Men ja, jag vettifan hur de tänker skumrasket. TristFörsta för mig, känns som sagt så sjukt onödigt. Finns verkligen ingenting som talar för att det finns ngt av värde i den bilen. Har två till på uppfarten som är betydligt nyare som inte väckte ngt intresse