Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du såklart rätt i och jag ber om ursäkt för min något raljanta ton. Man kunde ju önska att alla höll låga hastigheter i bostadsområden. Allt från rallykalle till den stressade småbarnsföräldern.Kan vara för besökande eller rallykalle som kört vilse ocksåjag tog det lugnt med barnvagnen
![]()
1665 Mk 1 från 1979.Snyggt. Vad är det för ref och år på den där?
Slutar aldrig förvånas!Det har du såklart rätt i och jag ber om ursäkt för min något raljanta ton. Man kunde ju önska att alla höll låga hastigheter i bostadsområden. Allt från rallykalle till den stressade småbarnsföräldern.
Tänk attdetfins sådana, som tycker att de är märkvärdiga bara för att de klarar av att trycka på gaspedalen!Slutar aldrig förvånas!
Den mest oväntade förar/fordonskombinationen kan dyka upp i galna farter!
Bor efter en liten gata. Kör aldrig 40 ens, fast det är skyltat. Det är barn, tanter, katter, hundar med ägare osv. Där brakar folk förbi i 60-70...?
3 väldigt olika klockor. Svårt att säga bu eller bä. Ta bort den som du tycker verkar tråkigast och av de 2 som blir kvar tar du den som kittlar lite extraKontemplerar kommande klockköp. Milgauss kändes ganska given, men efter att ha provat både nya JLC Polaris och Tudor BB TT är jag inte lika säker. Vad tycker KS-kommittén?
![]()
Already lit dock klocklösSka med ett morgontåg , men först lite kaffe och ett godmorgon KS!![]()
#UnlikeAlready lit dock klocklös![]()
Det var en väldigt trevlig och ovanlig klockaJag och nykomlingen kollar ut genom fönstret, mycket trevlig kväll, i kväll!
![]()
![]()
Lite häftigare än x2000...Tar en så kallad Bullet train till närliggande stad - 350km/h here we come...![]()