• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ätit en mäktig, lite annorlunda pizza. Planksteks pizza. Den var faktiskt riktigt god, över förväntan!
15344C60-6B56-444F-B5AC-2FAEBBF3E341.jpeg

C50B9403-22F2-4818-8820-D96EC5317167.jpeg
81C65F36-FB0A-48CE-AAF1-6D010E7C4A38.jpeg

Tidigare idag kom mitt efterlängtade paket från cousinsUK! Springbaren till suben fick då bytas och kunde inte hålla mig tills helgen så snodde länken av Explorern och satte på.. wow :rolleyes:
Sedan monterades min frankenstein ner tillsammans med en gammal Poljot min far köpte i Mexiko på 80-talet, ska göras rent och justera gången lite!

Det har du såklart rätt i och jag ber om ursäkt för min något raljanta ton. Man kunde ju önska att alla höll låga hastigheter i bostadsområden. Allt från rallykalle till den stressade småbarnsföräldern.
Slutar aldrig förvånas!
Den mest oväntade förar/fordonskombinationen kan dyka upp i galna farter!
Bor efter en liten gata. Kör aldrig 40 ens, fast det är skyltat. Det är barn, tanter, katter, hundar med ägare osv. Där brakar folk förbi i 60-70...?

Slutar aldrig förvånas!
Den mest oväntade förar/fordonskombinationen kan dyka upp i galna farter!
Bor efter en liten gata. Kör aldrig 40 ens, fast det är skyltat. Det är barn, tanter, katter, hundar med ägare osv. Där brakar folk förbi i 60-70...?
Tänk attdetfins sådana, som tycker att de är märkvärdiga bara för att de klarar av att trycka på gaspedalen!

Kontemplerar kommande klockköp. Milgauss kändes ganska given, men efter att ha provat både nya JLC Polaris och Tudor BB TT är jag inte lika säker. Vad tycker KS-kommittén?

IMG_1524.JPG
3 väldigt olika klockor. Svårt att säga bu eller bä. Ta bort den som du tycker verkar tråkigast och av de 2 som blir kvar tar du den som kittlar lite extra :)

Tillbaka
Topp