• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hulken får vila lite
15309113324025742378712673306150.jpg
 
6 årig bröllopsdag idag, firas med champagnefrukost, en vända till huvudstaden, klockflippande, klockklämmande, ett desperat försök att inte impulsshoppa en panna samt försöka få frun att vilja ha en klocka och inte smycken lr en ny väska i bröllopspresent. Tror det blir en bra dag :) skål på er klockvänner!
image.jpg
 
6 årig bröllopsdag idag, firas med champagnefrukost, en vända till huvudstaden, klockflippande, klockklämmande, ett desperat försök att inte impulsshoppa en panna samt försöka få frun att vilja ha en klocka och inte smycken lr en ny väska i bröllopspresent. Tror det blir en bra dag :) skål på er klockvänner!
image.jpg
Skål, Grattis och lycka till nu :D
 
Gissar ni ska på Helsingborg GTGn? Synd att jag inte kunde haka på i år. Är med ungarna och bygger lego. Ha så kul!
20180706_123552.jpg

Tack min vän! Stämmer att vi var där jag och Laketwig, du var saknad min vän, vi för ta det nästa år istället ;):p!

Ha en skön semester i Danmark, har nog hänt lite sedan jag själv var på Legoland, skulle tippa på att det är 40 år sedan :D!
 
Tillbaka
Topp