Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svär du över plastfärg i verkstan?Skrapar bort gammal färg!
![]()
![]()
Härligt tidsspann där, halva dagen försvinnerVäntar på möbelleverans. Postnord mellan 9 och 13. Orka. Märkligt att endast BEST (vad jag vet) klarar av att dels leverera kvällstid 18-22, dels möjliggör att man kan följa transporten exakt via GPS.
![]()
Tycker uppriktigt synd om dig!Turen fortsätter, dött batteri
![]()
![]()
Gympa i går, hjärtsköterskan i morgon, läkaren på fredag. Samordningen är underbar!Ska skjukgympa lite.![]()
Oftast men inte alltid...Störst bil på parkeringen![]()
Svär du över plastfärg i verkstan?
Du har ju lite längre avstånd, men har varit något liknande här senaste veckorna. Prov på sjukhuset 13, diabetessköterska på vc 14 osvGympa i går, hjärtsköterskan i morgon, läkaren på fredag. Samordningen är underbar!
Bra jobbat!! Fick glädjande besked igår också. Blev dock bara en pizza att fira med.![]()
Varit på diabetesmottagningen, HBA1C sänkt från 68 till 54!!! Kanske läge att fira med en klocka?![]()
Hahaha, blir nog nägot motsvarande för mig medBra jobbat!! Fick glädjande besked igår också. Blev dock bara en pizza att fira med.
Trodde min vår/sommar med urusel kost skulle få det att skjuta i höjden. Men verkar hålla sig bra bara man tänker sig lite för. 4 glassar i sommar istället för 40 typHahaha, blir nog nägot motsvarande för mig med![]()