Dricker sprit och lyssnar på Metallica, vad tusan... det är ju onsdag !
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör det inte. Något annat skoj blir plötsligt något som du vill byta mot något annat skoj. Tre varv senare kommer du att sakna SMP’n som ändå var en jävla schysst klocka...Soffläge! Funderar över om jag skulle byta ut smpn mot något annat skoj, svåra beslut..
![]()
Denna jävulska flipparsjuka är fan värre än allt heroin i världenGlr det inte. Något annat skoj blir plötsligt något som du vill byta mot något annat skoj. Tre varv senare kommer du att sakna SMP’n som ändå var en jävla schysst klocka...
Jag har inte alls fattat detta koncept med att flippa...Denna jävulska flipparsjuka är fan värre än allt heroin i världen![]()
Ibland måste man flippa för att ha råd med den där klockan som hemsöker en i ens drömmar, som i slutändan inte var sådär uberbra som man troddeJag har inte alls fattat detta koncept med att flippa...
Jag bara köper. Fast nästa år skall jag om sanningen skall fram, avyttra 2 st klockor till den gode @Stroboman.
En något deprimerande men ändock fullödig beskrivning av sjukdomen.Ibland måste man flippa för att ha råd med den där klockan som hemsöker en i ens drömmar, som i slutändan inte var sådär uberbra som man trodde
Finders keepers ?Hitta? Snodde du den sen?![]()
3 sekunders regeln gäller väl där??Finders keepers ?
Kungligt! Ska köpa en fritös jag medFriterar sötpotatis och steker hamburgare.![]()
![]()
Helt rätt, finns massa gott att fritera!Kungligt! Ska köpa en fritös jag med![]()
En stenhård beater
![]()
King att du kör inomhusHelt rätt, finns massa gott att fritera!

Jag erkänner gärna att färgkombinationer är DIREKT stulen från Rolex.-Härlig färgkombination på bezeln!!![]()
Ja det är väl är sedan gammalt ?3 sekunders regeln gäller väl där??
Härligt!! Det gick tämligen fortTillbaka från garantiservice![]()
Kanske man skulle göra det luktar ju inte jättegott. Man kan ju ta in den varje gång man använt den.King att du kör inomhus
Köper en ny varje sommar (den för 299kr) då min står utomhus sen ger de upp av all fukta![]()
Ja det tog inte ens en månad, det får man vara riktigt glad förHärligt!! Det gick tämligen fort![]()