• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Firar med en öl att jag äntligen köpt, men ännu inte fått, en klocka som pensionspresent. To be continued ... :happyhappy::nailbiting::happyhappy:
Rolex 2018-10-24 (öl).jpeg
Jamen hallå, du kan ju inte lämna oss i denna ohållbara och jobbiga ovisshet.
Ut med språket !!!

Hallå gemensamma klockdårar därute fattar ni inte att jag försöker lägga vantarna på en Eco-drive brutal och fucking overkill version av Citizen bajs Ul ye choke o. It 'all klocka...

Då märker du inte om jag snor din IWC pilot Mark XVIII!! #jaavillhaaa :D
Har man sagt A får man säga B så ut med språket!! ;)
Amen hallå, man snor inte andras saker. Så är det bara ! Fatta...
@laketwig, hoppas du förstod att mitt föra inlägg bara var ironiskt (ett skämt) och inget annat!!
@Equilibrium jag har väldigt svårt att se om du var ironiskt eller inte i ditt inlägg men ber om ursäkt om du tog illa upp med mitt inlägg! Kanske inget jag borde skämta om i ett forum där det folk blivit av med sina klockor, ber om ursäkt om någon tog illa upp. Bara pm mig om någon tycker det är stötande så ändrar jag det genast.

@laketwig, hoppas du förstod att mitt föra inlägg bara var ironiskt (ett skämt) och inget annat!!
@Equilibrium jag har väldigt svårt att se om du var ironiskt eller inte i ditt inlägg men ber om ursäkt om du tog illa upp med mitt inlägg! Kanske inget jag borde skämta om i ett forum där det folk blivit av med sina klockor, ber om ursäkt om någon tog illa upp. Bara pm mig om någon tycker det är stötande så ändrar jag det genast.
Nemas problemas !

Tillbaka
Topp