Det tycker jag! De lär ha haft lite att göra senaste tiden med att byta urverk så absolut!! Hur är finishen på urverket?Ja det tog inte ens en månad, det får man vara riktigt glad för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag! De lär ha haft lite att göra senaste tiden med att byta urverk så absolut!! Hur är finishen på urverket?Ja det tog inte ens en månad, det får man vara riktigt glad för
Jamen hallå, du kan ju inte lämna oss i denna ohållbara och jobbiga ovisshet.Firar med en öl att jag äntligen köpt, men ännu inte fått, en klocka som pensionspresent. To be continued ...
![]()
Faktiskt lika bra som tidigare tycker jagDet tycker jag! De lär ha haft lite att göra senaste tiden med att byta urverk så absolut!! Hur är finishen på urverket?
Jag får inte ens sova med min seiko tuna på för tjejen.. riktig nattlampa.Sängdags
Denna lumen skojar man inte bort
![]()
Amen hallå, detta snuddar spöklikt nära domestic violenceJag får inte ens sova med min seiko tuna på för tjejen.. riktig nattlampa.
Om strömmen går då kommer hon inte klaga på denJag får inte ens sova med min seiko tuna på för tjejen.. riktig nattlampa.
Då märker du inte om jag snor din IWC pilot Mark XVIII!! #jaavillhaaaFirar med en öl att jag äntligen köpt, men ännu inte fått, en klocka som pensionspresent. To be continued ...
![]()
Haha.. därför den ligger ute till saluAmen hallå, detta snuddar spöklikt nära domestic violence
Amen hallå, man snor inte andras saker. Så är det bara ! Fatta...Då märker du inte om jag snor din IWC pilot Mark XVIII!! #jaavillhaaa
Har man sagt A får man säga B så ut med språket!!![]()
Är det hon som tvingat dej sälja den?Jag får inte ens sova med min seiko tuna på för tjejen.. riktig nattlampa.
Vi ska köpa en bostad ihop är tanken så jag ska sakta men säkert banta ner samlingen till 3 st klockor så jag kan bidraÄr det hon som tvingat dej sälja den?![]()
Spännande! Ser fram emot en matig paketöppning.Firar med en öl att jag äntligen köpt, men ännu inte fått, en klocka som pensionspresent. To be continued ...
![]()
Det episka introt till Ride the lightning, den sätter sig i huvetDricker sprit och lyssnar på Metallica, vad tusan... det är ju onsdag !
![]()
Metallicas signumDet episka introt till Ride the lightning, den sätter sig i huvet
Jag avundas ditt köp, modellen finns tyvärr ej tillgänglig här i Akureyri där jag bot.
-Tar ett sista shot för dagen för #worldtimewednesday![]()
![]()
Det första metallica introt jag lärde mig på akustisk gitarr var fade to Black, fortfarande hur tungt som helstMetallicas signum
Det gitarrintrot skojar man inte bort hur som helstDet första metallica introt jag lärde mig på akustisk gitarr var fade to Black, fortfarande hur tungt som helst
Autentisk eller akustisk det är frågan !Det första metallica introt jag lärde mig på akustisk gitarr var fade to Black, fortfarande hur tungt som helst
Jag avundas ditt köp, modellen finns tyvärr ej tillgänglig här i Akureyri där jag bot.
Då märker du inte om jag snor din IWC pilot Mark XVIII!! #jaavillhaaa
Har man sagt A får man säga B så ut med språket!!![]()
@laketwig, hoppas du förstod att mitt föra inlägg bara var ironiskt (ett skämt) och inget annat!!Amen hallå, man snor inte andras saker. Så är det bara ! Fatta...
Nemas problemas !@laketwig, hoppas du förstod att mitt föra inlägg bara var ironiskt (ett skämt) och inget annat!!
@Equilibrium jag har väldigt svårt att se om du var ironiskt eller inte i ditt inlägg men ber om ursäkt om du tog illa upp med mitt inlägg! Kanske inget jag borde skämta om i ett forum där det folk blivit av med sina klockor, ber om ursäkt om någon tog illa upp. Bara pm mig om någon tycker det är stötande så ändrar jag det genast.