Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var en kille som var 45+ lite utländsk ursprung och verkade ”ha hand om en kille”Nej lämnade in bilen idag på volvo sen gick jag hem... var det någon där med en Omega SMP?![]()
Var en kille som var 45+ lite utländsk ursprung och verkade ”ha hand om en kille”
Försökte spana efter seikon eller omegan men ingen klocka annars hade jag presenterat mig![]()
Det måste se lätt komiskt ut när vi smyger runt och spanar efter specifika klockor på presumtiva KSare!Var en kille som var 45+ lite utländsk ursprung och verkade ”ha hand om en kille”
Försökte spana efter seikon eller omegan men ingen klocka annars hade jag presenterat mig![]()
Mini GTG är klart underskattat!Vi får styra upp en halmstad GTG så vi känner igen varandra för vi är ju inte så många KS från halmstad![]()
Otroligt fin PP!Lunchpromenad...
![]()
Hahaha! Tack för sympatin!Jag har 62 mil till Ullared, jag känner ändå din ångest...![]()
Sicken lyx. Själv har jag inte ens hunnit äta lunch.Konstaterar att vi har slut på jobb för denna vecka!
Då tar vi helg![]()
![]()
Uppdatering Ullared:
Trots gediget energiintag så är man nu immun mot energitappet. Humöret sviktar en aning och man funderar på att bli anti all konsumption. Fram till för en timme sedan har allt varit till min förvåning smidigt och trevligt. Nu befinner jag mig i en masspsykos...![]()
![]()