• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Inne efter hundpromenad och njuter av helgen med en kaffe i soffan.
IMG_20181208_052401-01.jpeg

Nöjd med ChronoL? Var sugen riktigt länge men blev lite knäckt på länken efter min ORC... Men bortsätt från länk verkar ju CL riktigt fet!!?
Jag gillar den och har inget emot länken, både min Santos och IWC mark XV har samma bökiga lås utan justeringsmöjlighet så jag är van. Har inte provat den på band ännu men det kommer. Och så visar den veckonummer. :)

Jag gillar den och har inget emot länken, både min Santos och IWC mark XV har samma bökiga lås utan justeringsmöjlighet så jag är van. Har inte provat den på band ännu men det kommer. Och så visar den veckonummer. :)
Kan bara nämna att den bärs riktigt bra på läder, helst lite tjockare läderrem och gärna S&S rem för den har två ”horn” i ändarna vilket passar in bra i boetten :)

Tillbaka
Topp