twisted
Silver
Sen ingång men snabb upphämtning?![]()
Man måste försöka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sen ingång men snabb upphämtning?![]()
Ja, visst är det märkligt!? PJ och Amrut ska vara bra internationellt sett. Första gången jag testar PJ och måste säga den är ok. Inte favorit dock.Indisk whiskey, respekt!
Snart dags att hugga in på första espressokoppen för idag. Veckans bästa kopp. Det är helt tyst i huset och det är lördagsmorgon![]()
Jag gillar den och har inget emot länken, både min Santos och IWC mark XV har samma bökiga lås utan justeringsmöjlighet så jag är van. Har inte provat den på band ännu men det kommer. Och så visar den veckonummer.Nöjd med ChronoL? Var sugen riktigt länge men blev lite knäckt på länken efter min ORC... Men bortsätt från länk verkar ju CL riktigt fet!!?
Det är ju sedan gammalt, att utan snus försmäktar viDosan tom och och påfyllningen djupfryst, så det blev ingen snus efter förmiddagskaffet ...
![]()
Kan bara nämna att den bärs riktigt bra på läder, helst lite tjockare läderrem och gärna S&S rem för den har två ”horn” i ändarna vilket passar in bra i boettenJag gillar den och har inget emot länken, både min Santos och IWC mark XV har samma bökiga lås utan justeringsmöjlighet så jag är van. Har inte provat den på band ännu men det kommer. Och så visar den veckonummer.![]()