Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
.. Njae inte riktigtFör guds skull människa!
Du har väl inte tagit den på egen mark?![]()
Ja, de är bra. Amruts Fusion har fått mycket lovord internationellt. Har för mig att jag testade den på årets whiskymässa, men allt är lite suddigt från den dagen, så inte helt 100Bara testat Amrut men den var förvånansvärt bra.
Blir det som i vintras, kan jag lätt skicka ner ett fullastat godståg a 4000 ton i veckan, med snö!Här hoppas man få lite snö till jul så gömmer du allt hos dig, dela med dig för fasen
![]()
Perfekt att kunna förbereda granen, torr och lite mer temperaturberedd!Sådär @Stroboman. Nu står den på tork innan den får komma innanför dörren.
![]()
Köpte en smart julgransfot också. Fullset med hangtag till och med
![]()
Nej nej gråhandel. Inga stämplar i certet heller. (Rusta, 299kr)Perfekt att kunna förbereda granen, torr och lite mer temperaturberedd!
Cool fot!
Fick du betala över list för den?
Seriöst så verkar den vettigt designad!
Kul![]()
Funderar över vad jag ska köpa efter jag sålt pannan
![]()
Inte är hon så gammal?Dottern på besök och hon bär årsklockan som hon lagt beslag på
![]()
Semla i december?Lyxfrukost![]()
Asså den där grisen är för grym, helt sjukt cool lirareUmgås med min lojala följeslagare Hamilton och funderar på att försöka bota min förkylning med sprit....![]()
Adventla?Semla i december?![]()
Idag ska jag följa med kidsen till skolan och se hur dom jobbar. 3 timmar med lågstadiebarn. Ingen annan än Zodiac kan överleva detta.![]()
Gråhandel, nu?!Nej nej gråhandel. Inga stämplar i certet heller. (Rusta, 299kr)
Rymmer 3L vatten dessutom och känns riktigt stabil med 4kg tung utan vatten.