Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av Rolex absolut snyggaste klockor om du frågar mig! (Även om jag föredrar med datum)Mormor bjuder på äppelpaj![]()
![]()
Ja tyvärrNjae FBK vann ju![]()
Vad mer exakt fyller vi glaset med?Har man jobbat på lördagen, om än bara ett par timmar, så får man ta en Whisky på kvällen. Det är definitivt sen gammalt ...
![]()
Vad mer exakt fyller vi glaset med?![]()
Blanda cola och rött
Aa den är riktigt snygg, svår slagen i den prisklassen! (Då tycker vi olika)En av Rolex absolut snyggaste klockor om du frågar mig! (Även om jag föredrar med datum)
Var bor du?30 grader i skuggan, 29 i poolen.
Svalkar mig med egenskördad kokosnöt.
Blir garanterat ett dopp sen
![]()
![]()
Inser att jag har det nästa för bra just nu. Blir en utmaning att återanpassa sig till Svenska förhållanden när jag åker hem om ett år.
Brasilien... Är inne på mitt 3:e år.Var bor du?
Inte samtidigt välNattvasanträning, i nysnö, som belöning blir det rödvin och djungelvrålklubbor
![]()
![]()
Not the best skidföre i kväll!Nattvasanträning, i nysnö, som belöning blir det rödvin och djungelvrålklubbor
![]()
![]()