Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben

Tisdag den 13:e?Batteridrift idag, godmorgon KS![]()
Har inte koll på hur jag ställer datum och dagTisdag den 13:e?![]()
Äsch, vem bryr sig?Har inte koll på hur jag ställer datum och dag![]()
jag har upptäckt att jag ibland kollar på klockan två gånger, och då har jag ändå inte registrerat vad klockan ärÄsch, vem bryr sig?Jag vet inte ens tiden efter att jag tittat på min klocka...
![]()
Samma här tillhör nog sjukdomen alla klocknördar harjag har upptäckt att jag ibland kollar på klockan två gånger, och då har jag ändå inte registrerat vad klockan är![]()
Man kollar på klockan två gånger, sen tar man upp IPhonen och kollar tidenSamma här tillhör nog sjukdomen alla klocknördar har
Godmorgon! Det är så ibland att allt inte känns så bra men... du har ju en Seiko// Ha nu en bra fortsättning på dagen.![]()
God morgon inte på hugget idag. Blev en rätt hård dag igår som känns idag. Blir att fortsätta med skitkörat fast nu mjölkning som man aldrig kommer ifrån