• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Då min flickvän upprepade gånger påpekat att, citat "det där stålarmbandet blänker för mycket", har jag precis varit och hämtat ut ett ljust cognacfärgat Hirsch-armband och satt på istället.

Glad över att vara henne tillags och dessutom ha två armband går jag fram till henne och visar stolt upp den nya looken.
"Visst blev det bra?"
*tystnad
"Tycker du inte det blev bra?"
"Mmm, jo, ja... asså, jo. Jo, den var fin"
"Du låter tveksam?"
"Ja, jag tycker ju att stålarmbandet är finare..... varför har du fått för dig att byta??"

Nu sitter jag ensam vid matsalsbordet med en Falcon och funderar över livet.

Vad säger ni, stål eller läder?
Haha fick mig ett gott skratt där:D På Speedyn funkar ju både länk och läder lila bra! Personligen röstar jag för att behålla lädret på ett tag framöver
 

Lesa

Patek
2-Faktor
36ED669F-40F4-412B-9772-D1C64BBD176F.jpeg

Då var det dax att äta kvällsspis. Grillad lammytterfile med risootto och diverse tillbehör. Ett glas gott rött vin från Grekland därtill. Nu är det bra att vänta på efterrätten som frun skall fixa till. Vi får se vad hon bjuder på! //:nailbiting:
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Då min flickvän upprepade gånger påpekat att, citat "det där stålarmbandet blänker för mycket", har jag precis varit och hämtat ut ett ljust cognacfärgat Hirsch-armband och satt på istället.

Glad över att vara henne tillags och dessutom ha två armband går jag fram till henne och visar stolt upp den nya looken.
"Visst blev det bra?"
*tystnad
"Tycker du inte det blev bra?"
"Mmm, jo, ja... asså, jo. Jo, den var fin"
"Du låter tveksam?"
"Ja, jag tycker ju att stålarmbandet är finare..... varför har du fått för dig att byta??"

Nu sitter jag ensam vid matsalsbordet med en Falcon och funderar över livet.

Vad säger ni, stål eller läder?
Vilken sitter skönast på handleden?
Där har du svaret.
Trevlig helg.
 
Topp