• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20EF450B-3489-4A70-9520-6C86758A1B9B.jpeg

Nu mätt å belåten efter god spis. Inte tacos utan. Kycklinglår med parmaskinka i ugn å mandelstomp med god balsamicosås på tallriken. Ha’re bäst //🧐

Senast ändrad:
Ser att du läser på om oss klockmuppar 😵‍💫
IMG_9554.jpeg
😬 Njae, försöker mer få en förståelse för vissa kollegor. Inser att det finns olika typer av människor. Jag kommer inte kunna förändra dem, eller ens mig själv nämnvärt för att ”klicka” med alla. Så förhoppningvis kan en större förståelse hjälpa mig att fatta varför en del är så jävla dumma i huvudet som de är 😉

Har glömt bort att jag behöver en sån sovsäck också. Meddela gärna om du hittar någon bra :)
Är på jakt efter en Rab Mythic 360 till bästa pris men kanske trillar dit på en Pajak Radical istället. Just nu så preppar jag för nätter mellan några plus till under minus 10 och tänkte ditcha förstärkningsliner vilket jag normalt använder men som ändå både ger mig total vikt och packvolym motsvarande en Rab Mythic 360. Med den, dunjacka över torson och skaljacka över fotändan så räcker det nog mer än väl. Liggunderlag med högt R-värde är såklart en förutsättning.
Hojtar om jag hittar ngt riktigt bra.

Tillbaka
Topp