Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njut av Smak har varit där ett antal gångerTrevlig helg kamrater
![]()
Ingen Michelin-stjärna kanske men resan går lite snabbare när man har något o göra…Inser att SJ har en del o lära…
Varför ska man inte få välkomstdrink när man åker tåg?
![]()
Ser att du läser på om oss klockmuppar
![]()
Har glömt bort att jag behöver en sån sovsäck också. Meddela gärna om du hittar någon braSka kasta mig in i "Black Friday"-jakt på outdoorprylar. Ultralätt sovsäck för lite kallare nätter står högt upp på listan.
![]()
Är på jakt efter en Rab Mythic 360 till bästa pris men kanske trillar dit på en Pajak Radical istället. Just nu så preppar jag för nätter mellan några plus till under minus 10 och tänkte ditcha förstärkningsliner vilket jag normalt använder men som ändå både ger mig total vikt och packvolym motsvarande en Rab Mythic 360. Med den, dunjacka över torson och skaljacka över fotändan så räcker det nog mer än väl. Liggunderlag med högt R-värde är såklart en förutsättning.Har glömt bort att jag behöver en sån sovsäck också. Meddela gärna om du hittar någon bra![]()
Kom ihåg att ta en proteindrink efteråt bra för återhämtningEn sväng i babygymmet.
![]()