Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det stängt så finns Salahan på andra sidan byggnaden (Botulfsplatsen) där kan du käka stadens flåtigaste mat som passar utmärkt när man är full. Full blir man givetvis på botulfspuben, billigt och sjaskigt som sig börLundafalafel, hål i väggen bredvid H&M vid Stortorget.
Stockholmsfalafel är inte i jämförelse med denna falafel!
Jag har bott i Lund i dryga fyra år och bara gjort de två punkterna i mitten... Olika prioriteringar tydligen. Nåja, har ju lite tid kvar att åtgärda saken!@Fabian Jag har bott i Lund i 3 månader utan att göra någon av sakerna på din lista, tack för tipsen!![]()
+1 på den. Jag har ätit många burgare i mitt liv men 2 ställen glömmer jag inte, Five Napkin Burger i NYC och Stortorget i Lund.Du...
...äter stadens bästa hamburgare på restaurang stortorget. Enligt mig en av Sveriges bästa och mest prisvärda burgare (stora ord, jag vet, men den är magisk).
Gott som satan. En av det bästa jag har ätit!
![]()
Lägg ner restaurangtipsen... Fokus i Lund måste ju ligga på studenthaken!? Jösses vilket nattliv."Man pluggar i Uppsala men man ligger i Lund"
Blir ju lite klurigare att ta sig in på nationerna om man inte är student.Lägg ner restaurangtipsen... Fokus i Lund måste ju ligga på studenthaken!? Jösses vilket nattliv.
Om man vill ta en cocktail så gör man med fördel detta på Mat och Destillat, var där igår för första gången och måste säga att det var mycket goda och originella drinkar!
Enligt mig lunds bästa mat-ställe. Ev grands matsalar...Mat och Destillat