Så var tanken, tavlan får vara som den ärNej för fan, låt den vara som den är förutom eventuellt glasbyte och en standard service med uppoljning och enbart byte av eventuella slitdelar och packningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så var tanken, tavlan får vara som den ärNej för fan, låt den vara som den är förutom eventuellt glasbyte och en standard service med uppoljning och enbart byte av eventuella slitdelar och packningar
Tycker vi har ovanligt bra klocksmakEn sextiotalsdykare och Sjöö Sandströms första utgåva fick det bli för mig och "Nils" ikväll. Trevlig lördag från Kalmar!
Tycker vi har ovanligt bra klocksmakEn sextiotalsdykare och Sjöö Sandströms första utgåva fick det bli för mig och "Nils" ikväll. Trevlig lördag från Kalmar!
Lite spontanshopping...
Lite spontanshopping...
Kan bli ganska svårtuggat om du inte ändrar lite på ingredienserna !Tanken är att det ska bli chokladfudge med flingsalt. Återstår att se hur detta kommer att sluta.
Säkert inget som intresserar många av er, men tittar på CS:GO-finalen i Dreamhack Winter. Väldigt spännande för de som är intresserade.
Glömde posta för drygt 6 timmar sen, men bokade resa till New York!! Har längtat tillbaka ända sedan 2012, men nu bär det äntligen av (visserligen i maj, men ändå)! Mottager tacksamt tips på bra/prisvärda hotell för runt 2000kr/natten
Säkert inget som intresserar många av er, men tittar på CS:GO-finalen i Dreamhack Winter. Väldigt spännande för de som är intresserade.
CS:GO är en brutalt bra tv-sport. Kul att andra här också är intresserade
Erkänn att ni synkat klockorna före fototEn sextiotalsdykare och Sjöö Sandströms första utgåva fick det bli för mig och "Nils" ikväll. Trevlig lördag från Kalmar!