• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad hände med TTT?

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag har sett flera referenser till dålig stämning, bråk och dylikt ang. TTT (särskilt med alla gamla trådar som bumpats upp) För mig som hoppade in på KS för snart ett år så känns det riktigt skumt att ett klockformade kunde ha så kass stämning att man behövde starta nytt. Kan någon som var med förklara varför det blev så infekterat på TTT?
 

F-L-P

Panerai
Jag har sett flera referenser till dålig stämning, bråk och dylikt ang. TTT (särskilt med alla gamla trådar som bumpats upp) För mig som hoppade in på KS för snart ett år så känns det riktigt skumt att ett klockformade kunde ha så kass stämning att man behövde starta nytt. Kan någon som var med förklara varför det blev så infekterat på TTT?

Inget var väl egentligen infekterat, men tror som sagt att plattformen störde många. Var lite annan stämning på ks är det äldre ttt som gjorde det kul att posta. Nytt o fräscht typ.

. Många är aktiva på båda, men det är lite mindre aktivitet generellt på ttt. Men är bara att gå in där. Googla time to talk så ska du se att det finns mycket bra info där. Särskilt i det gamla forumet. Typ JEs guide till polerade boetter och constelattion eller något av jockes just dont give a fuck fraknen byggen. Läsvärda.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Inget var väl egentligen infekterat, men tror som sagt att plattformen störde många. Var lite annan stämning på ks är det äldre ttt som gjorde det kul att posta. Nytt o fräscht typ.

. Många är aktiva på båda, men det är lite mindre aktivitet generellt på ttt. Men är bara att gå in där. Googla time to talk så ska du se att det finns mycket bra info där. Särskilt i det gamla forumet. Typ JEs guide till polerade boetter och constelattion eller något av jockes just dont give a fuck fraknen byggen. Läsvärda.
Jag betvivlar inte infon på TTT, jag har varit där inne och nosat förut! Tack till dig och Aurum för infon, det var inte lika dramatiskt som jag hoppades hehe :)
 

F-L-P

Panerai
Jag betvivlar inte infon på TTT, jag har varit där inne och nosat förut! Tack till dig och Aurum för infon, det var inte lika dramatiskt som jag hoppades hehe :)

För de flesta var det ingen drama alls. Lite bland vissa medlemmar/forumledningar men bara att kolla historiken kring ks skapande tidpunkt för att få en egen uppfattning.

Men det finns många sköna blinkningar på detta forum till den gula tiden. Den enda dagens klocktråd samt gtg trådar med "alla som var där kunde räkna" och liknande.
 

vonhall

Rolex
Antar att det var fylletrådarna som "vissa" skapade som skapade lite dålig stämning på TTT. Men främst så var det nog den tråkiga plattformen som de hade som inte var rolig någonstans!
 
Topp