• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad händer?? Det finns ju inget kul att köpa :-(

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har aldrig varit med om sådan stiltje på köp och sälj sidorna i heeela mitt korta klockliv!! Tycker det är stendött både här och på TTT, får man nämna TTT förresten?..;-) ...
Sitt inte och häcka på era ur som inte används, ut med dem på annons så jag har något att köpa!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tzuk har jag koll på. Hittar man ngt kul där så är det alltid "UK only" eller så vill de ha ett betydligt högre pris vid ren försäljning än de satt som bytespris! Döskallar :cry:
Wus har jag inte kollat på så mycket, får väl skita i det är forumet och hänga där istället..;-)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
XanderHook skrev:
Var hittar man tzuk's köp & sälj? Har reggat mig, men hittar dem inte...
Du måste skriva ett antal inlägg för att se köp/sälj. Har för mig att det är 50 inlägg för att se och 250 inlägg + 6 månaders medlemskap för att sälja.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
XanderHook skrev:
Lite svårt måste det ju vara. Det håller borta allt löst folk. Lite jobbigt i början, men vips, så sitter man där med över 800 postningar och ett gammalt medlemsskap. Ungefär som i ett förhållande när man inser att man varit tillsammans i snart nio år och har ett bröllop planerat. Vad fan hände... :shock: Lika dyrt blir det också.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det kan jag visst göra när Denke har exempelvis en SubC att byta med.. :cool:

Eller så lägger du upp en bytesannons här där du skriver "bytes/säljes: Min SD mot ngn av Denkes dinkor + pengar"

Bara en tanke... :mrgreen:[/quote]
 

David

Bödeln
Veckans torsdagsbump
Jag tar mig friheten att återuppliva en sedan länge begraven tråd som inte fick det gensvar den förtjänade.

Veckans tråd illustrerar hur mycket som kan hända på strax över ett år. Det är väl knappast någon som inte kan hitta en klocka av intresse idag?
 

Sputniq

Panerai
Veckans torsdagsbump
Jag tar mig friheten att återuppliva en sedan länge begraven tråd som inte fick det gensvar den förtjänade.

Veckans tråd illustrerar hur mycket som kan hända på strax över ett år. Det är väl knappast någon som inte kan hitta en klocka av intresse idag?

Trevlig tradition med torsdagsbumparna :)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Det var en riktig necropost :D
Men jag tycker fortfarande att det är ganska dött på marknaden i Sverige.
Forumen har inte så mycket godis och handlarna verkar ha torka, förutom Luxurywatches som ligger lite för högt i pris.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tycker TZ håller rätt dålig nivå. TRF har för mycket nytt och trådarna heter alltid nått i stil med
FSOT:BNIB Rolex 116710BLNR BLACK & BLUE GMT Master II CERAMIC RANDOM STICKERS UNWORN
så bara av det blir man snurrig när det ligger 50st trådar på rad.

Frankrike har börjat skina upp lite tycker jag, finns en del intressant därifrån :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Faan va ni skräms!! Trodde jag haft en liten hjärnblödning och tappat närminnet... Tills jag såg att tråden skapades sent 2012! jävla typer.. Idag har jag inte samma problem, vet ju precis vad jag ska köpa och när!!








Massor med rödvin, imorgon...;-)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Faan va ni skräms!! Trodde jag haft en liten hjärnblödning och tappat närminnet... Tills jag såg att tråden skapades sent 2012! jävla typer.. Idag har jag inte samma problem, vet ju precis vad jag ska köpa och när!!








Massor med rödvin, imorgon...;-)


Är din Schumi-speedy flippad?
 
Topp