• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Bubban

Omega
Tjena tjena!
Jag är kvinna och ny här på forumet. Jag har ett stort intresse för klockor, men jag tycker att utbudet för damklockor hos lyxmärkena är ganska uselt rent utsagt. Därför känner jag att jag skulle behöva lite bra idéer på klockor från er klockentusiaster. Vad har era flickvänner för klockor? Vad tycker ni är snyggt på en damhandled? :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Frugan har en DJ 1601
image.jpg



Här kan man se vad många andra har.

https://klocksnack.se/threads/bättre-hälftens-klockor.829/
 

Jimpa

Panerai
Jag kan personligen sakna när hon bar sin Lady Datejust. Explorer ll har hon sällan burit.
Submarinern funkar ju alltid annars? Men den är ju min favorit! Nästa blir nog en Cartier om hon får som hon vill.
Finns mycket fint där ute.

mms_img-2121175382.jpg
1500012643102.jpg
1500012677583.jpg

fru lady.JPG
1500012739585.jpg


26mm lady.JPG
DSC_0299.JPG
 

Bubban

Omega
Jag kan personligen sakna när hon bar sin Lady Datejust. Explorer ll har hon sällan burit.
Submarinern funkar ju alltid annars? Men den är ju min favorit! Nästa blir nog en Cartier om hon får som hon vill.
Finns mycket fint där ute.
Explorer II är ingen favorit hos mig, men submariner är ju riktigt fin. Jag ska in i butik och prova först bara så att det inte ser allt för blaffigt ut... :) Lady datejust med länk är det inge fel på. En sån lär jag införskaffa någon dag! Tycker din tjej ska bära en sån fin klocka oftare :D
 
Topp