• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för armband till era klockor?

image.jpeg
 

mahnrub

Trollgubbe
Alltså vafan. Är verkligen inte förtjust i armband, ser otroligt malplacerat och feminint ut, men jag kan acceptera att vissa vill ha det. Men detta armband är ju helt makabert. Om vi bortser från det feminina med armband finns det fortfarande, med just detta armband, mycket att anmärka. Det stora och tydliga LOUIS VUITTON fyller ingen estetisk funktion utan är bara ett jävla fejklyxskyltande och texturen på tyget är under all kritik då det ser ut som en jävla mur. Istället för att lägga den fasansfulla summan på ett fult armband i skyltsyfte kan du donera till välgörenhet eller köpa en gåva till en närstående. Detta är ju bara att slänga pengar i sjön.
 

Wiliamo

Panerai
Alltså vafan. Är verkligen inte förtjust i armband, ser otroligt malplacerat och feminint ut, men jag kan acceptera att vissa vill ha det. Men detta armband är ju helt makabert. Om vi bortser från det feminina med armband finns det fortfarande, med just detta armband, mycket att anmärka. Det stora och tydliga LOUIS VUITTON fyller ingen estetisk funktion utan är bara ett jävla fejklyxskyltande och texturen på tyget är under all kritik då det ser ut som en jävla mur. Istället för att lägga den fasansfulla summan på ett fult armband i skyltsyfte kan du donera till välgörenhet eller köpa en gåva till en närstående. Detta är ju bara att slänga pengar i sjön.
Oj, här var det ord och inga visor minsann!
 

TheMadToad

Omega
2-Faktor
Detta armband från Viola Milano har blivit en ständig följeslagare (mest för att det är förbannat jobbigt att ta av) men också för att det är snyggt.
IMG_0823.jpg
Är ute efter ett eller två tjusiga armband då jag tycker det ser soft ut (nu är jag väl mer hipster och skogsmulle än normen här ifall nån klagar över hur man klär sig, mao så springer jag inte runt i kläder som det inte går att ta sig över en myrmark med utan att få ringa pappa och kemtvätt;))
Var har du hittat det armbandet saittam86? Assoft! Prisklass?
Fortsätt lägga upp bilder tycker det lyfter fram klockan med armband många gånger! Någon som gör själv?
 
Topp