• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Chuck

Patek
2-Faktor
Idag är det många som går till jobbet med tunga steg efter långhelgerna då passar det bra med en undersökning.

Själv är jag resande väskedängare på ett stort internationellt företag, men föräldraledig för tillfället :cool:

Komigen nu blotta anledningen till ert klockberoende!

Trevlig arbetsvecka på er :p
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Chuck skrev:
Idag är det många som går till jobbet med tunga steg efter långhelgerna då passar det bra med en undersökning.

Själv är jag resande väskedängare på ett stort internationellt företag, men föräldraledig för tillfället :cool:

Komigen nu blotta anledningen till ert klockberoende!

Trevlig arbetsvecka på er :p

Samsonite månne?

Själv arbetar jag som inspektör på en statlig myndighet.
 

Berg

Omega
Titel, vad är det? :)
Själv betitlar jag mig som "Jack of all trades", jobbar på ett internationellt e-handels företag med huvudansvar för den svenska marknaden, men även en massa annat! :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kidnappar tråden lite.
Den 19e februari är jag tillgänglig för ny tjänst f ö - så om någon behöver en kommunikatör/informatör i södra delarna av Sverige ...let me know. ;)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Butikschef för en klädesbutik, men jag har jobbat hela jul och nyår så för mig var det mindre jobbigt att gå till jobbet imorse, kändes som en vanlig måndag. Men imorgon åker jag på inköpsresa i NY, så jag kanske är något gladare än vanligt :D
 
Distr1.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Studerande med ett och ett halvt år kvar. Pluggar på KTH, byggnadsingenjör.

Söker praktik i slutet av februari, 5 veckor totalt. Är någon inom branschen sugen på att ha en praktikant i sthlmsområdet, pm:a mig.

:)
 

RosaCasio

Cartier
Transportplanerare, men på vikariat så nästa vecka kanske jag får jobb som logistiker....vad nu det innebär hehe.
 

Ricrob

Patek
Pluggar 3e året på Skandinaviska kiropraktorhögskolan. Därmed blir jag förhoppningsvis kiropraktor och ca 2,5 år! :D
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Social media manager på världsledande smålänskt tillverkande företag inom stekbranschen...

Eller ja, studerar maskin på Chalmers är väl den huvudsakliga sysselsättningen.
 
Topp