• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

meo_swe

Audemars
Internationell krishantering om man ska förfina och ljuga lite :D


Soldat och kulspruteidiot av guds både. Jobbar främst med högvakt och strid i bebyggelse.
Även utbildad militärpolis, elektriker/drifttekniker/bredbandsinstallatör.

Funderar på att bli lärare sen när jag ska bli vuxen
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna tråden är ju kanon! Jag behöver både gratisarbetande elektriker, snickare, krishanterare, sjukvårdare och gratis kläder. :mrgreen:
 
Senast ändrad:

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Vad har ni för yrke?

Granger9050 skrev:
Camo00 skrev:
Granger9050 skrev:
Pensionerad, tror jag, kirurg, som gärna jobbar lite till.

Är Du osäker på huruvida Du är pensionerad, eller kirurg?? Om det sistnämnda; snälla jobba inte mer!! :shock:
Varit pensionär ngra veckor sedan jag blev 70 men inte osäker operatör. Däremot osäker om jag har lust att jobba på nätterna. Käns fortfarande konstigt att alltid gå upp utsövd.

Haha, dagens i-landsproblem månne? :)
 

Jonaz

Rolex
Barmästare/Sommelier/hovmästare. Går det att dricka är det mitt ansvar ;)
Återfinnes på avenyyyyyyn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Arbetar med Projekt- och byggledning inom anläggning hos större teknikkonsult. = leder/administrerar byggnation av vad som helst utom hus (det är för enkelt :D )
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Utbildad förskol- och grundskollärare, har jobbat inom förskolan sedan examen för 1.5år sedan och lär bli många år framöver. Ett väldigt roligt och givande, om än ibland slitsamt, jobb.
 

Joachim

Omega
Arbetar sedan 8 år som sr Consultant manager på ett Hr företag, mest mot fordonsbranchen på västkusten.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: OT: Vad har ni för yrke?

Hmmm, avdelningsdirektör hette det en gång i tiden men nu i landet mellanmjölk är jag beslutsfattare på en av landets mest avskydda myndigheter.

/Kristofer
 

Kson

Patek
2-Faktor
Re: Sv: OT: Vad har ni för yrke?

MKRGG skrev:
Hmmm, avdelningsdirektör hette det en gång i tiden men nu i landet mellanmjölk är jag beslutsfattare på en av landets mest avskydda myndigheter.

/Kristofer


Radiotjänst?? Hehe
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MKRGG skrev:
Hmmm, avdelningsdirektör hette det en gång i tiden men nu i landet mellanmjölk är jag beslutsfattare på en av landets mest avskydda myndigheter.

/Kristofer

Måste vara Jordbruksverket... :D
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Trodde jag skrivit i den här tråden men tydligen inte.

Jobbar som konsult i finansbranschen. Är civilekonom och jurist.
 

JCE

Cartier
Purser ombord på denna mellan Kapellskär-Mumindalen....
290px-Finnfellow02.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: OT: Vad har ni för yrke?

Kom igen, ni är alldeles för ljumma och okontroversiella i era gissningar :)
 
Topp