• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har Sjöö Sandström på gång?...

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tokgillar min diggis, väntar på en variant som är lite mer far out......lite mer Sinn i specen......sjöö-s......löser ni?
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    74.4 KB · Visningar: 139

ZQT

The Banker
2-Faktor
image.png
Nu har jag iofs dålig koll på SS modeller men kan detta vara den nya?
 

m_s

Patek
2-Faktor
image.png
Nu har jag iofs dålig koll på SS modeller men kan detta vara den nya?
Kul, Landsort Worldtimer. Ny uppdaterad version av Landsort med andra ord. Minimala förändringar vid första anblick. Har vi några sköna specar och listpris att kika på snart tro?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kul, Landsort Worldtimer. Ny uppdaterad version av Landsort med andra ord. Minimala förändringar vid första anblick. Har vi några sköna specar och listpris att kika på snart tro?

Frågan är om det verkligen är den? jmf bilden nedan. Kronskydd och bandhorn passar inte alls, inte heller kronans position. Inte heller samma font på bezeln om man jämför med modellen nedan
Skärmavbild 2016-05-01 kl. 09.45.23.png


Skärmavbild 2016-05-01 kl. 09.47.09.png
 

m_s

Patek
2-Faktor
Frågan är om det verkligen är den? jmf bilden nedan. Kronskydd och bandhorn passar inte alls, inte heller kronans position. Inte heller samma font på bezeln om man jämför med modellen nedan
Skärmavbild 2016-05-01 kl. 09.45.23.png


Skärmavbild 2016-05-01 kl. 09.47.09.png
Helt sant men aldrig sett den där varianten innan? Kanske mer smask på gång då?
 

Oew

Rolex
Tror ni att vi kan vänta oss fler släpp under året? Skulle vara riktigt nice med några fler pm royal capital!
Edit: Om ni ser detta så vill jag gärna ha en platina royal capital med blå tavla :happyhappy:
 
Senast ändrad:

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Behöver mer bilder. Gick inte alls igång på den... Royal Capital ligger jag fortfarande och tänker på men den där bilden gör ingenting för mig tyvärr
 
Topp