• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har Sjöö Sandström på gång?...

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Gillas starkt, kan faktiskt vara aktuell för inköp. Hur stor är den och hur mycket listar den?
 

larmar

Cartier
2-Faktor
Riktigt fin, gillar de lena linjerna. Ska bli kul att se denna live på Erikssons Mini-Basel!!
 

Hawk100

Rolex
Hmmmm......
Skön tavla. Bra visare. Lite kul GMT-visare. Men känner mig inte helt säker på vad jag tycker om siffrorna på bezeln...... Känns lite väl tunna är första intrycket. Måste nog se den i verkligheten för att kunna tycka till ordentligt. Någon som har koll på vilket verk det är???
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hmmmm......
Skön tavla. Bra visare. Lite kul GMT-visare. Men känner mig inte helt säker på vad jag tycker om siffrorna på bezeln...... Känns lite väl tunna är första intrycket. Måste nog se den i verkligheten för att kunna tycka till ordentligt. Någon som har koll på vilket verk det är???

Samma som till Landsort

image.png
 

LS

Panerai
2-Faktor
Riktigt snygg! :) Undrar hur pcl kommer se ut tillsammans med matt (?) bezel.
 

Hawk100

Rolex
Jag tycker att GMT-visaren är riktigt lyckad! Bra att den inte går att förväxla med de andra visarna och snyggt att den ser ut att "hänga fritt i luften".....
 
Topp