• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har vi på -89?

Carlspecial

Friends of KS
Är på jakt efter en årsklocka från -89.
Tankarna går att köpa en Sub med datum. Men har dålig koll på vad som gjordes då.
Ni som tycker jag är tråkig och letar sub, vad tycker ni det finns för roliga pjäser där ute från sent 80-tal?
Hade tänkt mig runt 30 k. Är jag naiv?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Oj, har den gått upp så mycket? Det var en utan tillbehör, varken cert, papper eller Box.

/Magnus


Du får nog det någon stans i närheten iaf, kan jämförelsevis säga att för 6 år sedan kunde du köpa en Rolex GMT 16710a för 25k idag får du betala uppåt 40k. Det är sjukt vad priserna gått upp bara på sista 6-12 månaderna.
 

Carlspecial

Friends of KS
Du får nog det någon stans i närheten iaf, kan jämförelsevis säga att för 6 år sedan kunde du köpa en Rolex GMT 16710a för 25k idag får du betala uppåt 40k. Det är sjukt vad priserna gått upp bara på sista 6-12 månaderna.


Nu blev jag stressad... :D
Men jag tror en tråksub är det jag är ute efter, vilka ref nr finns -89? 16610 och 5513? Något mer?
 

RDFG

Cartier
Har själv en födelseårssub från 89. Även här 16610, det eller 168000 är det som gäller om du vill ha datum. Utan datum är det 5513(/14060?).
 

jabla

Sarlacc
Köp en GMT 16700 eller 16710.
Väldigt mångsidig, samma klocka olika kläder.

GMTsvart.jpg
GMTPepsi.jpg
 
Topp