• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad i h--vete är det här....

.....för skräp?

Sprang på Curtis & Co på Insta och höll på att kräkas. Groteskt stora och fula klockor som en del av den amerikanska kändiseliten verkar gilla. Vad har dom för smak egentligen!?

vidZvuE.jpg


Trevlig 1:a maj på er.
 

Mr Chance

Kalmar
Är det verkligen det värsta? Att någon startar en tråd om dessa klockor på ett klockforum?
Jag har väldigt svårt att förstå varför man startar en tråd om en klocka/tillverkare man ogillar. Vad är poängen, att visa vilken god smak man har, visa att man är påläst eller bara kasta lite skit?
Det tillför mer att skriva om klockor man gillar och beskriva varför man gillar dem, berätta lite om ens koppling till just den klockan, kanske dra en anekdot. Det är dessutom mycket roligare att läsa.
Men jag kunde såklart låtit bli att öppna tråden, vilket iofs hade krävt en bättre rubrik...
 
Jag har väldigt svårt att förstå varför man startar en tråd om en klocka/tillverkare man ogillar. Vad är poängen, att visa vilken god smak man har, visa att man är påläst eller bara kasta lite skit?
Det tillför mer att skriva om klockor man gillar och beskriva varför man gillar dem, berätta lite om ens koppling till just den klockan, kanske dra en anekdot. Det är dessutom mycket roligare att läsa.
Men jag kunde såklart låtit bli att öppna tråden, vilket iofs hade krävt en bättre rubrik...

Bakis?
 
  • Like
Reactions: ZQT

Mw79

Vacheron
2-Faktor
De ser förjävliga ut. Men kommer det inte minst en så här tråd i veckan där någon har hittat några riktigt jävliga missfoster till klockor? Kanske bättre att skapa en samlingstråd istället för nya varje gång, blir lite tjatigt.
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Fan. Jag som köpte 20 st i onsdags och tänkte lägga dem på sälj och sedan starta en tråd här. Om jag ändå hade sett denna tråd tidigare. Sucks
 
Topp