• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad köper jag för 130 tkr? 1-2 klockor.

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ponera att du rent hypotetiskt sålt en roségulds DD och överväger att köpa något annat för de pengarna? Frågeställningen är helt gripen ur luften och all liknelse med verkligheten är en ren tillfällighet.

Kan tilläggas att roségulds DD på länk ligger mycket bra till.

tumblr_lzx1zagfwm1r6nusvo1_500.gif
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Enkelt! Nu har du gjort dig av med något dressigare på läder. Du är inne på guldspåret. Lösningen är en sportig 116718LN med grön tavla. Ligger perfekt i den prisramen.

Varsågod.

Hola at me for more questions! ;)
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
DD på länk + en riktigt fin 5513. En grymt snygg dressare och en allroundklocka som passar till allt.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Bra tips redan. Tackar.

Kan tilläggas att jag har en helgulds DD på länk. Läder går bort (tror jag).
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
om jag skulle haft detta angenäma problem skulle jag nog sparat "lite till" och satsat på en PP 6000 i roseguld. Det måste vara en av jordens vackraste klockor (enligt mig just nu). Gillar speciellt datumkomplikationen... Se aleks härliga bilder från gårdagens besök hos Bo berggren. Om man är i behov av en dressare vill säga... annars vet jag inte just nu.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bjuder på två alternativ, beroende på vilket humör du är på vid dagen D. Varning för guld i alternativ ett...

Alt 1. 16758 + 1726

Alt 2. 1530 + 1680 röd
 

pnt

Rolex
2-Faktor
En beggad PP 5167 går nog att få in i den budgeten? Hade varit mitt val. Eller en AP RO 15300 och få lite pengar över till något annat skoj.
 
Topp