• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad köper jag för 130 tkr? 1-2 klockor.

Onelund

Rolex
då hade jag sparat en stund och köpt en PAM 317. Detta är porr för mig.
ddPB5r9.gif




xwWjt0V.jpg



hJsw8RB.jpg
 

Fedor

Cartier
Sitter i samma sits! Behöver något för mellan 120-140 och just nu är PP5167 mest aktuell. Hittills har jag bara sett den på bild så om någon vänlig KSare i Stockholm sitter på en så får ni jätte gärna höra av er! Bjuder på kaffe, öl, sprit, lunch, middag you name it!

Mycket bra tråd!
 
Jag slänger in gulguldsdaytona som förslag, med vetskapen om att den går lite över budget. Tycker den är trevlig eftersom den är lite sportigare än DD utan att vara fullt så sportig som GMT el Sub-alternativen.

Eller kör den bizarra varianten och köp 100 SKX-dykare :)
Hur som helst trevliga funderingar... blir spännande att se var det landar...

8466256334_d6a426a8ed_b.jpg
 

Galaxy

Rolex
Davvan är inne på rätt spår tycker jag. Hublot är ett passande val såhär i tider när forumsponsorn tagit in märket. Den coolaste av dem alla är ju såklart Skull Bang, och med ett nypris på 17000$ lär den gå att hitta inom budgetramen. :)
image.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Sitter i samma sits! Behöver något för mellan 120-140 och just nu är PP5167 mest aktuell. Hittills har jag bara sett den på bild så om någon vänlig KSare i Stockholm sitter på en så får ni jätte gärna höra av er! Bjuder på kaffe, öl, sprit, lunch, middag you name it!

Mycket bra tråd!

"Behöver något för mellan 120-140". Du/Ni/Vi är galna.....:)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kompis, du köper min bättre begagnade kombibil av äkta svenskt fabrikat! Och så får du med en äkta schweizisk surpris, som mjukt viskar tack-tack i ditt öra, på köpet. Pengarna räcker precis. Skicka PM för details.

Very nice!

;-):-D
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Davvan är inne på rätt spår tycker jag. Hublot är ett passande val såhär i tider när forumsponsorn tagit in märket. Den coolaste av dem alla är ju såklart Skull Bang, och med ett nypris på 17000$ lär den gå att hitta inom budgetramen. :)
image.jpg
I min värld är den där tingesten ett skämt. Men kul tanke! :)
 
Topp