• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad kan detta rolex/tudor fat font insert vara värt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
tjena,
Fick detta insert med när jag köpte theargonaut's flinga och inser att detta bara kommer bli liggandes. Tänkte lägga upp det på K&S men skulle behöva lite hjälp av forumexperterna kring en rimlig prisnivå för detta insert?
För man vill ju inte hamna i "minst prisvärda" tråden ;)
Ps har någorlunda kolla på ett rimligt prisintervall så inga skambud via pm ds
Tack på förhand för er hjälp!
Å så bilderna!
image.jpeg

image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    96.8 KB · Visningar: 26
Senast ändrad:

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Insåg att frågan gör sig bättre i vintagedelen. Vet dock inte hur man flyttar ett inlägg så får väl bli dubbepost (sorry för det :oops:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
tjena,
Fick detta insert med när jag köpte theargonaut's flinga och inser att detta bara kommer bli liggandes. Tänkte lägga upp det på K&S men skulle behöva lite hjälp av forumexperterna kring en rimlig prisnivå för detta insert?
För man vill ju inte hamna i "minst prisvärda" tråden ;)
Ps har någorlunda kolla på ett rimligt prisintervall så inga skambud via pm ds
Tack på förhand för er hjälp!
Å så bilderna!
image.jpeg

image.jpeg
Det där är inte ett fat-font insert! Det där är "midfont serviceinsertet" från 80-talet.
 

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Inte lätt när man dricker vin på en balkong i spanien... Ser ju att det inte rör sig om ett fat font. Nu hittar jag inte rätt bilder så får fixa nya när jag är hemma i svedala igen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp