• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad kan detta vara för klocka?

Evita

Basic
Hej alla ni kunniga! Finns det någon som vet vad detta kan vara för klocka? Som ni ser så finns det en liten symbol under siffran sex men jag har inte lyckats hitta något annat märke på den.

Bilagor

• IMG_20191127_073924.jpg
    IMG_20191127_073924.jpg
    344.7 KB · Visningar: 2
Precis som @Fixxxer skriver så är det en klocka som tillverkats för att en annan dvs företag ska kunna sätta sitt namn på den och sälja. Så inget av värde.

Hej alla ni kunniga! Finns det någon som vet vad detta kan vara för klocka? Som ni ser så finns det en liten symbol under siffran sex men jag har inte lyckats hitta något annat märke på den.

Bedömt utifrån bilden jämfört med dyrare ur, så ser det ut att vara no-name/inget märkbart värde.

Jag skulle rekommendera att värdera den hos urmakare om du vill vara på säkra sidan, troligtvis är det intyget dyrare än klockans inköpspris :)

Tillbaka
Topp