• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad kostar en BlackBay länk? >>

Glöm inte den folkbildande (och i viss mån även underhållande) faktorn i en tråd som den här. :D
Nä det är klart. Men nu har vi i allafall klargjort flera bättre tillvägagångssätt än att starta en ny tråd om man undrar vad något kostar. Kan du sammanfatta och göra en lista över de fem bästa sätten?

Nä det är klart. Men nu har vi i allafall klargjort flera bättre tillvägagångssätt än att starta en ny tråd om man undrar vad något kostar. Kan du sammanfatta och göra en lista över de fem bästa sätten?
Nr 5) Fråga någon som "har hört" att x kanske kostar y.
Nr 4) Fråga någon som har kollat med AD (före prishöjningen).
Nr 3) Starta en tråd på KS med en allmän fråga om vad x kostar.
Nr 2) PMa någon på KS som man tror har en uppfattning om vad x kostar.
Nr 1) Ring/mejla AD.
Typ.
:D

Nån AD läser säkert tråden så de får min skäl svara direkt i tråden :D

Länken är grym på alla sina vis, speciellt med de keramiska bollarna. Men klockan gör sig bäst på tygremmen eller vad säger du @micke_s ? :) Men då ska det vara original tygremmen, ett vanligt kina nato går inte att jämföra. Tygremmen matchar klockan enormt bra i utseende och kvalite.

Gillar att klockan kommer upp en bit då den har platt boettlock vilket gör den just platt... Får jag sålt länken kan jag kanske investera i en Shogun eller så får den ligga.

Fullset med länk är ju ändå värt mer vid ev framtida försäljning. :tudor:

Nån AD läser säkert tråden så de får min skäl svara direkt i tråden :D

Länken är grym på alla sina vis, speciellt med de keramiska bollarna. Men klockan gör sig bäst på tygremmen eller vad säger du @micke_s ? :) Men då ska det vara original tygremmen, ett vanligt kina nato går inte att jämföra. Tygremmen matchar klockan enormt bra i utseende och kvalite.

Gillar att klockan kommer upp en bit då den har platt boettlock vilket gör den just platt... Får jag sålt länken kan jag kanske investera i en Shogun eller så får den ligga.

Fullset med länk är ju ändå värt mer vid ev framtida försäljning. :tudor:
Bara nyfiken.. tror du att verkligen du kommer få den såld för det priset? Hade jag haft en BBB utan länk och jag ville verkligen ha en länk hade jag bara sålt den och köpt en beggad med länk. Såvitt jag vet är inte den prisskillnaden 6.5k... visst fri prissättning och allt det det men jag undrar hur du resonerar bara:)

Att någon skulle betala 7.5 för en använd länk är för mig högst osannolikt, men den som lever får se! :)
Jag är av uppfattningen att marknaden sätter priset, så vi får helt enkelt se vad en begagnad är värd när din är såld ;)

Marknaden erbjuder inte så många exemplar. Då länken bara kommer ligga så är det bara en bonus ifall någon klipper den. Och då har jag både en BBB och en titanshogun :D det är min tanke.

Är övertygad om att finns en del som är skitsugna men givetvis avskräcker säkerligen priset, då klockan med länk gick att få ny för typ 23 lök.

Mina targets är original fantasterna :cigar:

Tillbaka
Topp