• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad läser du för tidningar om dagarna?

zeke_varg

Basic
Tjena,

Jag läser på tok för mycket på internet och behöver bli en mer offline-människa. Jag har ofta goda avsikter med mitt läsande men hamnar i nåt mindre viktigt i delar av mitt läsande på tok för ofta.

En stor del i min önskan till förändring är också att våra barn tittar ohälsosamt mycket skit på skärmen i mitt tycke. Därmed behöver jag föregå med gott exempel, inte använda mobil och surfplatta i den utsträckning jag gör idag.

Har ni tips på magasin/tidningar/upplägg tar jag tacksamt emot det.

Viktigt i mitt liv:
Bygga på vårt gamla hus
Löpning
Fiske
Ekonomi
Elektronik

Funderar på följande tidningar:

Lokaltidning (bra för kidsen också att se vad som händer)
Privata affärer (dålig koll)
Affärsvärlden (dålig koll)
Runners world (mycket reklam)
Di (i dyraste laget)
M3
Råd och rön

Tanken är att kanske ha 4-5 tidningar löpande under ett år och se hur livet ger sig, om det går bra med ”avgiftningen” för mig och de andra. Det som fått mig att inte gå denna väg tidigare är att jag upplevt att det varit så mycket reklam i tidningarna jag läst att jag beslutat mig för att skita i det.

Max en tidning som kommer varje dag. Det ska vara rimligt och inte slöseri.

Alla tips tas emot med glädje! Jag kanske missar nåt område jag borde ha med i min läsning..

Shoot!

Tillbaka
Topp