• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad många Apple watches på Blocket

mouqvist

Rolex
har så många redan tröttnat?
Själv har jag inte köpt konceptet, jag kan lika väl ta fram mobilen när jag får mail, varför läsa från en mindre display?
 

Platinum

Cartier
Ja, teknik blir snabbt gammalt. Däremot tror jag det är just klockan som floppar/folk tröttnar på, inte konceptet i sig.
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Håller med dig det känns dumt att titta på en liten skärm:)
 
Senast ändrad:

kruger

Breitling
Använde också Apple Watch någon månad kring lansringen av den. blev inte så mycket mer sen. Nästan obehagligt hur man inbillar sig att den vanliga klockan vibrerar till på handleden ibland...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker Apple watch är snygg designmässigt, hade gärna köpt en som bara visar tiden och utan alla appar etc :D
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Mindre klocka, mer "pryl" eller arbetsredskap tycker jag, och det kanske andra upptäckt också...
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Jag blir nyfiken. Har själv inte använt Apple Watch. Är det någon här som har det? Och som kan berätta det "positiva" med att bära en bit hi-tech på handleden?
 

JohnDoe

Rolex
Menar bara de jag sett på stan och jag kollar alltid folks handleder, har aldrig sett någon yngre och trendigare bära en. Är ju lite som mobiltelefoner i allmänhet, är ju mest nördar som jagar sista iPhonen. Inte direkt de som får ragg på krogen..
Hehe så sant, fast sett en hel del AW på tjejer. Senast idag.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Äsch, det är alltid mycket Apple-produkter ute på blocket eftersom det finns en stor efterfrågan. Tror inte det har jättemycket med varken konceptet eller klockan att göra.
 
Topp