• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad man får för 44:- på Tradera

Hej,
Budade hem "Skrot klockorna" som det stod i annonsen på Tradera. Slutpriset blev fantastiska 44:-.
Kan jag ha gjort något eventuellt fynd? Svårt att se på fotot vad det jag egentligen har köpt för klockor, men kände att jag hade råd att lägga 44:- på vinst eller förlust. Lite som när man betalar för fiskdamm som liten och man inte vet om man ska få en schysst leksak eller någon tråkig plastdocka...

44kr.jpg



Trevlig kväll!


Med Vänlig Hälsning
Andreas
 

Depp-Erik

Cartier
Kul grej, ska bli kul att läsa mer ingående vad du fick för grejer.

Den där månfasklockan i mitten tycker jag ser spännande ut, vad är det för nån?
 
Lovar att uppdatera så fort dem kommer, borde dyka upp i eftermiddag.
Månfasklockan är jag också riktigt nyfiken att ta en närmare titt på. :)


/Andreas
 
God morgon :)
Klockorna dök upp igår eftermiddag. Det mesta är nog skrot och ingen av klockorna fungerar tyvärr förutom månfasklockan som jag inte hittar något namn på? Gillar Terten Watch klockan samt tycker att Lucerne uret är lite ball med den annorlunda boetten? Värda att rädda?

FullSizeRender.jpg




Ha en fortsatt trevlig helg!


//Andreas
 

Bilagor

  • Klocksnack.jpg
    Klocksnack.jpg
    371.4 KB · Visningar: 79

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Månfasklockan såg riktigt intressant ut, synd att du inte hittade något namn på tillverkaren. Vet du hur datum och veckodag fungerar på den? Kan inte se någon visare för det.
 
Månfasklockan såg riktigt intressant ut, synd att du inte hittade något namn på tillverkaren. Vet du hur datum och veckodag fungerar på den? Kan inte se någon visare för det.

Den tickar på otroligt bra. Skruvande upp den tidigare idag, och går fortfarande fint. Vet tyvärr inte hur veckodagarna och datum läses av, precis som du säger, visare för det saknas...
 
Topp