• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad säger Breitlingkännarna om denna?

http://www.blocket.se/vi/44399076.htm

Om säljaren från blocket finns på forumet så - ta inte illa upp! :lol:
Det är bara jag som är alldeles för dålig på Breitling, men ni andra på forumet kanske kan berätta lite?
Verkar klockan ok? Vad jag förstår så ser den bra ut och visar inga direkta tecken på att det skulle vara en kopia.

Men å andra sidan så är jag väldigt grön på Bretling, och jag gillar verkligen att den är 44mm istället för 48 som är way för mycket för min handled (tyvärr). :lol:
 

par

Patek
2-Faktor
Jag är inget fan av den gamla länken som sitter på. Jag hade satsat på en nyare avenger i stål om du absolut inte vill ha titan? Bara min personliga åsikt men tycker den gamla länken känns omodern och jag upplever de sladdrig.
 
par401 skrev:
Jag är inget fan av den gamla länken som sitter på. Jag hade satsat på en nyare avenger i stål om du absolut inte vill ha titan? Bara min personliga åsikt men tycker den gamla länken känns omodern och jag upplever de sladdrig.


Jag är extra förtjust i titanlänken då jag är lätt nickelallergisk och jag upplever ett det är bekvämare under dagen att ha en titanlänk. Men jag håller med om din åsikt angående länkens utseende dock. :)

Om man sen kikar på lite bättre bilder så gör den sig jävligt bra i titan rent estetiskt också!

bls056.jpg


Snygg i brund skinn.
image5591.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fin klocka, men ett tips är att prova den på innan du slår till. Jag tyckte att även den mindre upplevdes stor.
 
leben skrev:
Fin klocka, men ett tips är att prova den på innan du slår till. Jag tyckte att även den mindre upplevdes stor.

Sorry, men där jag bor finns det inga Breitlings. :lol:
Jag vill gärna att den ska vara överdriven, men 48mm är nog gränsen, varpå 44 blir perfekt.
 

AndyAnd

Cartier
Jag har haft en seawolf och det är en riktigt fin klocka. Titan är coolt, jag hade pro 1 länken som på bilden men jag lirade mest klockan på läder. Pro 2 är snyggare och som sades innan, mindre sladdrig.
 
Topp