• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad säger KS om Atlantic?

Ernesto

Patek
2-Faktor
Det blev denna!

zadyry5y.jpg



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Portofino

Panerai
Jag har hört att det ska vara ganska bra bang for the buck. De försökte göra ett intåg i sverige för ett par år sedan med deras nya modeller. Hade på nk gbg bland annat. Alla hade ETA hjärtan i sig och låg i prisintervall 6-11000 vilket jag tycker är fair.
 

Martin Lovasz

Audemars
1122.jpg

En vacker dag skall denna gamling få nytt krom. Jag såg denna 40-tals modell i en gammal annons och blev förälskad så när den dök upp på Tradera kunde jag inte låta bli att bjuda på den trots skicket.
 

larra64

Rolex
Kan bara hålla med. Världsmästaruret är kanonvintage. Betalade också ca 500 för en fräsch vintagedressare.
 

Jens

Greedo
Vissa gamlingar i fint skick är ju lite småtrevliga. Tycker dock ofta att många är rätt skabbiga.
De gjorde en jubileumsklocka för några år sen som jag tycker är schysst, dessutom ser man ganska fort att det är en Atlantic utan att behöva läsa på tavlan, vilket är ett gott betyg. Tror att den här kom till deras 125-års jubileum.

min_WorldmasterTheOriginal.jpg



J
 
Topp