• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vad säger panelen

joF

Panerai
Av de två du visar skulle jag välja Sinn alla dagar i veckan. Riktigt toolig klocka. Visst är det den klockan som är oljefylld för att ta bort reflektioner när man kollar på den under vatten?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Om frågan är vilken klocka du skall välja av dessa två klockor så blir svaret TAG klockan. Varför, Ja det är så enkelt att jag tyckte att den var coolare då datumet satt kl, 9 istället för kl; 3. Fast för dom pengarna du verkar vara beredd att lägga så skulle jag ha köpt denna istället, en Omega Seamaster Aqua Terra 231.10.39.60.06.001 trots att den är ett kvarts ur.

231.10.39.60.06.001-c.jpg


Aqua%204a.jpg
upload_2016-1-3_17-10-43.png
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tror du kommer bli nöjd oavsett vilken du köper. Blir du inte det så är det bara att sälja här. Gör slag i saken nu!
 
Ge grabben en chans, han kanske inte har kläm på hur en forumplattform fungerar.

@xigzo
Jag säger Sinn! mycket tuffare än Tag, och tar förmodligen emot stryk bättre också.
Lycka till!
 
Senast ändrad:
Topp