• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad ska hända med den?

Jag röstar för moddning le grande.
Om du ändå vill ha destruera den så ställ boetten på sidan å klappa till med släggan.....det borde ge en skön effekt!
 
Okej, det blev endel inlägg här. Visst förväntade jag mig att det skulle bli endel reaktioner och endel skulle bli upprörda.

Jag vet att jag gjorde "en ful grej" vid tillfället men har för hoppningsvis betalt tillbaka lite till rolex efter alla nya klockor man köpt från dem:)


Jag har bestämt för att en anti rolex mod är rätt väg att gå för att sedan auktioneras att tillförmån för bcf.
Uppföljning kommer!


Hade funderingar på att göra samma sak med min, men får se hur jag gör. Kanske gör mer med den. Funderar på att svarva en slät ring till den i alu, och kanske lite annat!

Kolla gärna på min tråd om du vill ha lite "inspiration" https://klocksnack.se/threads/göra-rätt-med-en-fejk.10563/
 
Topp