Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid Güld säger Günther!En 90-tals Bvlgari med ETA-verk och så mycket guld som möjligt.
Håller helt med! Det är kul att testa runt och sålänge man köper begagnat så gör man oftast inga större förluster
Jo, självklart kul att testa runt och så klart har jag gjort det, ett gäng av dem har fått åka vidare till nya hem, en del funderar jag på om behålla eller sälja. Jag säger till mig själv att jag nog hittat hem nu men osäker om jag tror på mina egna ord... Vi får se.Håller helt med! Det är kul att testa runt och sålänge man köper begagnat så gör man oftast inga större förlusterNär man testar runt så kan man fastna för klockor som man aldrig trodde att man skulle tycka om!
Du kan alltid sälja om du tröttnar på klockan. Köp någon som du gillar och som känns bra. Efter något år (eller någon timme) kan du flippa!Jag har testat i många år, men vill hitta något som man vill ha. Vet ej vad bara.
Så är det! Även omvänt - klockor man är nästan säker på att man ska älska, men när den sitter på armen så känns de helt fel.Håller helt med! Det är kul att testa runt och sålänge man köper begagnat så gör man oftast inga större förlusterNär man testar runt så kan man fastna för klockor som man aldrig trodde att man skulle tycka om!