Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte det skulle bli en överaskning! Glömde skriva det....Fråga din fru. Vad gillar hon?![]()
![]()
...och om den inte går hem hos henne? Ska du då hänvisa till Poll på KS?Tänkte det skulle bli en överaskning! Glömde skriva det....
Vilken röd ask som helst funkar den 14/2 ( eller närsomhelst ) men håller med dig om Cartier.En Cartier. A Must de Cartier är inom din budget. Man kan aldrig gå fel med märket. Se till bara att den kommer i sin röda ask. Alt. köpa en tidsenlig att komplettera. Det är ett måste!
För att göra tråden lite roligare. Och för att få mig till att förstå, kan ni inte lägga någon bild på denna klocka!Vilken röd ask som helst funkar den 14/2 ( eller närsomhelst ) men håller med dig om Cartier.
Jag håller med, vet inte heller hur den ser ut!För att göra tråden lite roligare. Och för att få mig till att förstå, kan ni inte lägga någon bild på denna klocka!
Jag kan bjuda er på en utlandskryssning om ni kommer till HBG.Köp en weekendresa!
En Cartier. A Must de Cartier är inom din budget. Man kan aldrig gå fel med märket. Se till bara att den kommer i sin röda ask. Alt. köpa en tidsenlig att komplettera. Det är ett måste!
"Man kan aldrig gå fel med Cartier"? Det kan man nog absolut, eftersom de är ganska specifika i sin design och inte minst den som föreslås... Sen att ni gillar det är en helt annan sakVilken röd ask som helst funkar den 14/2 ( eller närsomhelst ) men håller med dig om Cartier.
"Man kan aldrig gå fel med Cartier"? Det kan man nog absolut, eftersom de är ganska specifika i sin design och inte minst den som föreslås... Sen att ni gillar det är en helt annan sakhttps://www.chrono24.se/search/index.htm?watchTypes=&query=Cartier+A+Must+De&dosearch=true
Om du inte vet vad hon gillar är det sjukt svårt att råda dig; sportigt, vintage, dressat - du får nog luska lite![]()
Ja, det är såklart en objektivt vedertagen åsiktEn ny Seiko, vintage Omega eller en Must de Cartier. Vilket tror du är lättast att göra ett dåligt val med här? Jag utgår ifrån att killen vet var hans sambo gillar.. men även om han inte gör det är Cartier ask mycket snyggare än vad Seiko eller vintage Omega har
![]()