• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

vad ska jag köpa till sambon?

Norda

Silver
Budget runt 5,000kr.

Vad köper jag?
Vintage omega? Ny seiko?

Alla tips uppskattas. Jag hade gärna köpt en Omega då jag själv har en. Men vintage är ett stort frågetecken för mig.

Tack!

Jag säljer ett par högtalare under lifestyle! Perfekt inom budget! ;)

Skämt åsido. Vad har hon för stil? Vad jobbar hon med? Har hon någon klocka idag?

Jag förstår nu att min trådstart är rätt kass asså.... :D

Hon gillar klockor men hon hade nog aldrig själv betalat en större summa till sig själv (ekonom).
Jag vet att hon gillar vit urtavla, gärna kanske till en guldig boett?

En Cartier. A Must de Cartier är inom din budget. Man kan aldrig gå fel med märket. Se till bara att den kommer i sin röda ask. Alt. köpa en tidsenlig att komplettera. Det är ett måste!

En Cartier. A Must de Cartier är inom din budget. Man kan aldrig gå fel med märket. Se till bara att den kommer i sin röda ask. Alt. köpa en tidsenlig att komplettera. Det är ett måste!
Vilken röd ask som helst funkar den 14/2 ( eller närsomhelst ) men håller med dig om Cartier.

Vilken röd ask som helst funkar den 14/2 ( eller närsomhelst ) men håller med dig om Cartier.
"Man kan aldrig gå fel med Cartier"? Det kan man nog absolut, eftersom de är ganska specifika i sin design och inte minst den som föreslås... Sen att ni gillar det är en helt annan sak :D https://www.chrono24.se/search/index.htm?watchTypes=&query=Cartier+A+Must+De&dosearch=true

Om du inte vet vad hon gillar är det sjukt svårt att råda dig; sportigt, vintage, dressat - du får nog luska lite :)

Jag köpte en SARB035 till min tjej, 38mm och jag tycker den sitter utmärkt på hennes små handleder. Ryms inom budget, och är en mycket trevlig klocka med safirglas, 100m WR, 50h gångreserv, glasbaksida

sarb.jpg

Senast ändrad:
"Man kan aldrig gå fel med Cartier"? Det kan man nog absolut, eftersom de är ganska specifika i sin design och inte minst den som föreslås... Sen att ni gillar det är en helt annan sak :D https://www.chrono24.se/search/index.htm?watchTypes=&query=Cartier+A+Must+De&dosearch=true

Om du inte vet vad hon gillar är det sjukt svårt att råda dig; sportigt, vintage, dressat - du får nog luska lite :)

:) En ny Seiko, vintage Omega eller en Must de Cartier. Vilket tror du är lättast att göra ett dåligt val med här? Jag utgår ifrån att killen vet var hans sambo gillar.. men även om han inte gör det är Cartier ask mycket snyggare än vad Seiko eller vintage Omega har :D

:) En ny Seiko, vintage Omega eller en Must de Cartier. Vilket tror du är lättast att göra ett dåligt val med här? Jag utgår ifrån att killen vet var hans sambo gillar.. men även om han inte gör det är Cartier ask mycket snyggare än vad Seiko eller vintage Omega har :D
Ja, det är såklart en objektivt vedertagen åsikt :D

Lägger min röst på Cartier om du ej redan slagit till! Hittade en väldigt fin must de Cartier och köpte denna till min sambo;
D66DABA2-4B53-45C2-A6DA-7B0D1BB24140.jpeg

Jag tycker den är prisvärd & väldigt fin, och @Rozzy (som alltid är väldigt behjälplig) instämde i att skicket var mycket gott.
Vad sambon min tycker är sekundärt då hon annars har Marc Jacobs / Mikael Kors etc :rolleyes:

Tillbaka
Topp