• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad skall du köpa när du blir rik?.. eller är du redan där?

degiomg

Basic
2-Faktor
Hej!

2012 satt jag en dag och dreglade över klockan jag såg, Sky-Dweller.
Listpris var 300'+ och jag sade till mig själv att EN DAG skall jag köpa den där..
Nu har turen kommit.. ja inte att jag blivit rik.. MEN Sky-dweller finns i stål nu och priset är mindre än hälften.

1. Så för min egen del, vad säger Sky-dweller ägarna?

2. Vilken klocka skall du köpa när du blir rik? (Vore kul om du bifogar bild med)
skydweller.png

Hej!

2012 satt jag en dag och dreglade över klockan jag såg, Sky-Dweller.
Listpris var 300'+ och jag sade till mig själv att EN DAG skall jag köpa den där..
Nu har turen kommit.. ja inte att jag blivit rik.. MEN Sky-dweller finns i stål nu och priset är mindre än hälften.

1. Så för min egen del, vad säger Sky-dweller ägarna?

2. Vilken klocka skall du köpa när du blir rik? (Vore kul om du bifogar bild med)
skydweller.png

Har haft den blå Dwellern. Mycket trevlig tavla, schyssta funktioner. 42mm inga problem, tjockleken lite värre. Bärs dock hyfsat. Lite sport, lite dress i en härlig blandning.

C534FFD8-C7BA-415F-990E-5F6C1BDC3E2E.jpeg

Skulle köpta så många klockor!! Men skulle börja med en vintage submariner 5513, patek philippe nautilus 5711, Day-Date i hel guld och en Daytona i hel guld :D:D
dc118cf29a51ff7aad94924d36d294228fc22ec3.jpg

5711_1A_010_1@2x.jpg

Rolex-Day-Date-40-Oyster-40-mm-yellow-gold-6.jpg

m116508-0009.png

Tillbaka
Topp